רגע לפני ההמראה בנתב"ג, המטוס הוחזר לטרמינל

    שלמה ריזל No Comments on רגע לפני ההמראה בנתב"ג, המטוס הוחזר לטרמינל

    לפני זמן קצר קרה בנמל התעופה בן גוריון אירוע חריג למדי אשר גרם לקברניט הטיסה שעמדה להמריא לטורקיה לחזור עם הנוסעים לטרמינל | הטיסה נדחתה, וצוותי האבטחה בודקים את הכבודה שעל המטוס

    צילום: נתי קאליש
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר, במהלך הסעת מטוס של חברה טורקית מהשרוול לעמדת ההמראה, דיווחו הנוסעים לצוות הטיסה על תמונות של מטוסים מתרסקים שהתקבלו לטלפונים הניידים שלהם. מה שעורר חשד כאיום בהפלת המטוס.

    קברניט המטוס החליט להחזיר את המטוס לטרמינל ולדווח לחטיבת הביטחון בנתב"ג על האירוע החריג. צוותי האבטחה נוקטים בכל הצעדים הדרושים כדי לוודא כי לא נשקפה סכנה לנוסעים ובכלל זה בידוק מחדש של נוסעי המטוס וכבודתם.

    דובר רשות שדות התעופה, עפר לפלר, אמר בריאיון לעיתונאית אסתי פרז על האירוע החריג: "לא מדובר במתקפת סייבר. מקור הסרטונים – בתוך המטוס. כל הנוסעים והכבודה עוברים בידוק נוסף, והמשטרה וגורמי ביטחון נוספים פתחו בחקירה".

    מדוברות שדות התעופה נמסר כי "כל הצעדים הננקטים הם בשיתוף פעולה ובתאום עם קברניט הטיסה אשר גילה אחריות רבה בהחלטה להחזיר את המטוס לטרמינל. מיד אחרי שנוודא כי אין סיכון למטוס ונוסעיו, חטיבת הביטחון תאפשר לטיסה להמשיך בדרכה".

     



    0 תגובות