רבה של ב"ב קורא לציית להנחיות במירון: "תפילה הבאה בעבירה אינה מתקבלת"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on רבה של ב"ב קורא לציית להנחיות במירון: "תפילה הבאה בעבירה אינה מתקבלת"

    רבה של בני ברק, הגאון רבי מסעוד בן שמעון: "השהייה במירון מעבר לארבע שעות, זו תפילה הבאה בעבירה, שאינה מתקבלת"

    צילום: יעקב כהן
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הילולת הרשב"י במירון, רבה של בני ברק וראש ישיבת 'אור אליצור', הגאון רבי מסעוד בן שמעון יוצא בקריאה נחרצת ומבקש מהציבור שלא לשהות בהר מעבר לארבע השעות הנקובות בכרטיס.

    "כלל ישראל עיניו צופיות, ומחכים לישועת השם לכלל ולפרט. ביום הגדול הזה ל"ג בעומר, יום ההילולא של רשב"י, כולם משתוקקים שהתפילות יתקבלו. אבל צריך לזכור דבר אחד: ריבוי התפילות זה דבר טוב, אבל כאשר זה נגרם עם עבירה, כלומר, אם ריבוי התפילה, יגרום צער לאיזה שהוא יהודי שלא יוכל לבוא ולהשתתף, מכיוון שעבר את הזמן שנקבע, הרי שזו מצווה הבאה בעבירה, ואם כך חלילה התפילה לא צריכה להתקבל".

    הגר"מ בן שמעון הוסיף ופנה לשומעי לקחו: "על כן, כולנו נשמור את עצמנו. נקפיד לשמור את הזמנים שנקבעו לנו, כדי שלא נפריע ולא נכאיב לב של אף אחד. ועל ידי זה שאנחנו שומרים את הכבוד של החבר, הקב"ה יהיה בעזרתנו, שיכבד את התפילות שלנו ויקבל את תפילותינו ונזכה לצאת לגאולה ולישועה, בזכות רבי שמעון בר יוחאי".

    קריאתו של הגר"מ בן שמעון, מצטרפת לקריאתם של מרנן ורבנן ומגיעה על רקע ההנחיה לפיה כלל העולים למירון חייבים לרכוש כרטיס מראש, כאשר הכרטיס מהווה אישור שהייה למשך 4 שעות בהר. במהלך השבוע, רבנים ובני משפחות קרבנות האסון שנספו, צפויים לצאת אף הם בקריאה דומה לכל שדרות הציבור.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אתם לא מבינים. שכל מה שעושים. הצייונים. אינו אלא לכבודם?? ומה שאפשר להצר.ולהציק לציבור החרדי. הם יעשו את זה בייתר שאת. ובכל הכוח.בתואנה.על שמירת חיי הציבור.ועוד כל מיני סיפורים. של רעל מצופה בסוכריה.