- רדיו קול חי - -

ח"כ ביטן: "צריך להסתכן וללכת לבחירות, מעריך שננצח"

צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ דוד ביטן (הליכוד) מעריך כי בתוך חודש וחצי לכל היותר יהיה תאריך לבחירות. לדבריו "צריך להסתכן", בהליכה לבחירות בשל הסיכויים הרבים לניצחון הליכוד.

בפתח השיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (ראשון), התייחס ביטן למצב הביטחוני: "צריך לעצור את מה שקורה, כולל באמצעות הריגתו של סינואר. אין ברירה. סינואר המסית העיקרי ומוביל את הצעירים בירושלים ובכל מקום. צריך לדבר על זה כי הממשלה לא עושה את זה".

ביחס למצב הפוליטי, אמר ביטן: "מדובר על חודש-חודש וחצי שבסופם יהיה תאריך לבחירות. אין לנו אפשרת להקים ממשלה בראשות נתניהו בכנסת הזו. אנחנו לא מדברים על ממשלה ללא נתניהו. נלך לבחירות וננצח".

הוא הסביר: "ננצח את הבחירות בגלל שגם בסקרים אנחנו על 58-59 מנדטים, והפעם יש לנו סיכוי להקים ממשלה של 61 מנדטים ומעלה של האופוזיציה כפי שהיא היום, ממשלה שתשנה את המציאות בישראל – ולכן אנחנו צריכים להסתכן וללכת לבחירות".

לדבריו "אנחנו 59-60 מנדטים בסקרים העכשוויים בלי בנט סער וליברמן, ולאן לא ניתן להשוות את זה למה שהיה קודם. וגם אם יהיו לנו 59 זה יחייב את הגוש העכשווי בקואליציה ללכת עם המשותפת וחלקם לא יסכימו לזה ולכן הליכוד יהיה האלטרנטיבה היחידה".