כוננות במערכת הביטחון בשל פתיחת הר הבית לכניסת יהודים

    אתר קול חי No Comments on כוננות במערכת הביטחון בשל פתיחת הר הבית לכניסת יהודים

    ארגוני הטרור פרסמו הלילה הודעות איום. עשרות מחבלים יידו אבנים לעבר כוחות המשטרה בהר גם הבוקר. בצה״ל ובמערכת הביטחון נערכים לאפשרות של ירי טילים וביצוע פיגועי טרור

    The Temple Mount compound, site of the Al Aqsa Mosque and the Dome of the Rock, in Jerusalem's Old City, on November 2, 2019. Photo by Sliman Khader/Flash90 *** Local Caption *** ??????? ?????? ?? ???? ?? ???? ???? ???? צילום: Sliman Khader/Flash 90
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוננות מוגברת במערכת הביטחון בשל ההיתר שניתן היום (חמישי) לעליית יהודים להר הבית, לאחר 13 ימים שבהם לא התאפשרה העלייה ליהודים והאיומים של ארגוני הטרור ברקע ההיתר.

    הבוקר במהלך ביקורים בהר הבית, החלו עשרות מפרי סדר ערבים בשטח ההר בקריאות הסתה והפרת הסדר הציבורי, תוך ידוי אבנים וחפצים אחרים לעבר כוחות המשטרה המאבטחים את הביקורים ושומרים על הביטחון והסדר באזור.

    מפרי הסדר נהדפו בתוך זמן קצר ונכנסו לתוך המסגד, ושם כהרגלם בתקופה האחרונה, החלו להתפרע ולהשליך חפצים מתוכו תוך גרימת נזק למסגד וחילולו. במהלך פיזור המתפרעים נחבל שוטר אחד באורח קל.

    במשטרה מבהירים כי "במהלך הימים האחרונים מופצים ברשתות החברתיות פרסומים כוזבים ושקריים רבים לגבי הר הבית, זאת במטרה להתסיס את השטח ולהסית לאלימות. מדובר בפרסומים כוזבים חסרי כל אחיזה במציאות ופרסומם נעשה בכדי להטעות את הציבור, להסלים ולחמם את האוירה. אנו קוראים לציבור לא להישמע לפייק ניוז ולהסתה פרועה זו שמופצת ברובה ע״י גורמים עוינים ובעלי אינטרס ברשתות החברתיות. יובהר כי אין כל שינוי בנוהג הקיים מזה שנים רבות בהר הבית בהקשר של תפילות או של ביקורי ישראלים ותיירים במקום".

    ארגוני הטרור פרסמו הלילה הודעות איום: מחמאס נמסר כי מדובר "במשחק באש, והאזור עלול להיגרר להסלמה שישראל תהיה אחראית לה". ה'ג'יהאד האיסלאמי' הזהיר מפני "ההשלכות של המדיניות הישראלית בהר הבית", ואף קרא לפלסטינים להגיע לאזור, ולהתעמת עם היהודים.

    בצה״ל ובמערכת הביטחון נערכים לאפשרות של ירי טילים וביצוע פיגועי טרור.

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר הגיב הבוקר על פתיחת ההר ליהודים: "השקט על ההר – מלבד צעקות של כמה מחבלות שלא ברור מדוע לא נעצרות- מוכיח לא רק שהחמאס הוא ארגון רופס שניתן להכניע אותו בקלות ושחבל שמתרגשים מהאיומים שלו, אלא גם שכשאר ממשלת ישראל ומשטרת ישראל רוצות הן יכולות. אין שום סיבה שגם עכשיו המשטרה מכניסה העולים היהודים בקבוצות קטנות ויש לאפשר לכל העומדים בכניסה לעלות. הגיע הזמן לאפשר הקמת בית כנסת על הר הבית והפסקת הכניעה לטרור – ביום העצמאות ה 74 למדינת ישראל חשוב שגם מי שנמצא בממשלה יזכור שאנחנו מדינה עצמאית".

    נציין, כי על פי פסיקת גדולי ישראל, כניסת יהודים לשטח הר הבית אסורה וכרוכה באיסורי כרת חמורים.



    0 תגובות