גנץ: "יש לנו אחריות לשים בצד את המחלוקות"

    איתי גדסי No Comments on גנץ: "יש לנו אחריות לשים בצד את המחלוקות"

    שר הביטחון בני גנץ בטקס הקראת שמות הנופלים בהיכל הזיכרון בהר הרצל: "יש לנו כמנהיגי ציבור אחריות לשים בצד את המחלוקות הקשורות לשכול וליום הזיכרון ופשוט לחבק ולזכור את הנופלים – החברה הישראלית ראויה לנושא אחד שכולנו נתייחס אליו ביראת קודש"

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, בני גנץ נאם הבוקר (רביעי) בטקס הקראת שמות הנופלים בהיכל הזיכרון בהר הרצל, שפתח את מעמד קריאת שמות כלל חללי צה"ל.

    גנץ: "המחיר העצום ששילמו המשפחות השכולות והחברה הישראלית כולה, הוא גם המנוע שלנו להוסיף לחיות, לעשות טוב, לתקן – להתכנס ביחד, לשמר את הרעות והערבות ההדדית. לשמור על האחדות הבסיסית שלנו כחברה. הזיכרון והשכול הם נושאים שנמצאים בלב ליבה של ההוויה הישראלית, ועלינו לשמור עליהם מכל משמר ומעל לכל ויכוח. החברה הישראלית ראויה לנושא אחד שכולנו מתייחסים אליו ביראת קודש לאורך כל השנה, וראויה ליום הזה שבו נזכור את כולם, נכבד את זכרם, ונשמור על אחדותנו וחוסננו החברתי".

    עוד אמר שר הביטחון: "הראשונים שהאחריות לכך חלה עליהם היא אנחנו – מנהיגי הציבור, שצריכים לשים בצד את המחלוקות ופשוט לחבק ולזכור את הנופלים ומורשתם. בני המשפחות השכולות ראויים לכך, ועלינו החובה לחבק אותם בכל דרך שיבחרו, ולקבל באהבה גם את הביקורת שלהם. כי הם אלו ששילמו את מחיר תקומתנו וקיומנו. נחבק אותם אל ליבנו, וכך גם נשמור על החברה הישראלית, על המורשת, על הזיכרון ועל האחדות".



    0 תגובות