- רדיו קול חי - -

חה"כ מרגי על קואליציה ללא נתניהו: "הכל אפשרי"

צילום: פלאש 90

בראיון בתוכנית "שטח כלכלי" התארח חבר הכנסת, יעקב מרגי מסיעת ש"ס אצל צבי טסלר בראיון בשלל נושאים כלכליים ובריאותיים: "אנחנו תוקעים דיונים עד שהם נכנעים לחלק מהדרישות. הממשלה לא לגיטימית, אבל אנחנו נמצאים בוועדות. אנחנו נעקוב אחרי כל מהלך שישפר ולהועיל חיי האזרח בוודאי שלא נפריע, אבל אנחנו נעשה באופן ובצורה שאנחנו רואים לנכון. אין ספק שהממשלה הזאת והקואליציה הזאת מקרטעות, בעקבות פרישת חה"כ סילמן אני מקווה שתהיינה פרישות נוספות בזמן הקרוב".

"אני מקווה שהממשלה הזאת תעבור מן העולם בין אם ממשלה חלופית בין אם בהקדמת הבחירות. ניקח בחשבון שכרגע הממשלה הזאת בשיתוף אצבעות של הרשימה המשותפת במציאות הפוליטית הנוכחית אנחנו צריכים להפיל את הממשלה עם הרשימה המשותפת. אני לא רואה כרגע את הרשימה המשותפת תומכת בממשלה בראשות נתניהו" אמר חה"כ מרגי.

במענה לשאלת המראיין ששאל שוב ושוב האם יסכימו לממשלה שאיננה בראשות בנימין נתניהו כפי שהצהירו ראשי סיעת יהדות התורה בסדרת ראיונות שהסעירו בימים האחרונים את המערכת הפוליטית סירב חה"כ מרגי להתחייב כי ישבו בממשלה בראשות יו"ר הליכוד ואמר: "אני מאמין שראשי הקואליציה יתכנסו ויקבלו החלטה אם כן או לא. הכל אפשרי בכפוף להחלטת ראשי סיעות הקואליציה, כרגע זה לא עומד על הפרק"