מחזה לא שגרתי: משפחות שכולות החזירו לגנץ את השי הפוגע

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on מחזה לא שגרתי: משפחות שכולות החזירו לגנץ את השי הפוגע

    בערב יום הזיכרון, נציגי משפחות שכולות הגיעו היום אחר הצהרים לביתו של שר הביטחון בני גנץ בראש העין והניחו בערימת ענקית בסמוך לביתו את השי השנתי שקיבלו מאגף המשפחות במשרד הביטחון לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולחללי פעולות האיבה | צפו בדברי נציג המשפחות

    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערב יום הזיכרון, נציגי משפחות שכולות הגיעו היום (שלישי) אחר הצהרים לביתו של שר הביטחון בני גנץ והניחו בערימת ענקית בסמוך לביתו את השי השנתי שקיבלו מאגף המשפחות במשרד הביטחון לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולחללי פעולות האיבה.

    נציגי המשפחות זועמים על כך שהשעון אותו קיבלו כשי – מעוטר בסממנים לא יהודיים ולא לאומניים. לטענת המשפחות הכאובות, על השעון אין מגן דוד, מנורת שבעת הקנים, דגל ישראל או סמל צה"ל, לעומת זאת, מופיעים בשעון מסגד כיפת הסלע וכנסיית א-טור בהר הזיתים. כמו כן, הסהר האיסלאמיסטי מופיע 13 פעם יחד עם הסמל הנוצרי – הכוכב המחומש.

    כאמור, בעקבות זעמן של המשפחות השכולות – עשרות מהן החזירו את השי לביתו של גנץ בראש העין וצרפו שלט מחאה ענק שבו נכתב "כואבים על הפגיעה בכבודם של הנופלים ובכבודה של ירושלים".

    מארגון "תורת לחימה" נמסר כי "המשפחות ראו בשעון מטעם משרד הביטחון – סממנים שאינם מכבדים את ערכיהם, כמו שיוכה הדתית והלאומית של בירת ישראל לשלוש הדתות, ובנוסף העלמתם של סממני היהדות. הם הרגישו שיקיריהם נפלו בקרב למען מדינה יהודית ואילו משרד הביטחון בחר לטשטש את זהות המדינה וזהותה של ירושלים בשם אג'נדה פרוגרסיבית, לכן הם בחרו להחזיר את המתנה".

    ממרכז ליב"ה נמסר כי "הניתוק הוא חלק בלתי נפרד מהממשלה הנוכחית שפוגעת בקדושת הכותל, בגיור, בכשרות, ברבנות הראשית – וכעת בכבודן של המשפחות השכולות שבן משפחתן מסר את חייו למען המדינה. בני גנץ זה הזמן להתנצל ולשוב למוטב".



    2 תגובות

    מיין תגובות