חברי כנסת סיירו במירון עם הפרויקטור צביקי טסלר

    אבי רבינא No Comments on חברי כנסת סיירו במירון עם הפרויקטור צביקי טסלר

    לפני שעה קלה נערך במירון סיור של חברי כנסת לבחינת ההיערכות להילולת הרשב"י בעוד כשבועיים יחד עם פרויקטור מירון צביקי טסלר | טסלר אמר בתדרוך: "רוב המבנים הבלתי חוקיים הורדו. נותרו שני מבנים שהריסתם כפופה לדיונים בבתי משפט" | בן גביר שהשתתף בסיור אמר: "חושש ממצב שבו לא יאפשרו למאות אלפים שיגיעו להיכנס"

    צילום: דוד כהן | פלאש 90
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת מיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים בראשות ח"כ יוליה מלינובסקי, וועדת ביטחון הפנים בראשות ח"כ מירב בן ארי, וחברי הכנסת איתמר בן גביר, יום טוב כלפון ומשה קינלי טור פז, סיירו לפני שעה קלה בהר מירון ובמתחם ציון הרשב"י לבחינת היערכות גופי הממשלה להילולה הקרובה בל"ג בעומר. את הסיור של ליווה מלווה ממונה אירוע הילולת רשב"י, צביקי טסלר.

    במהלך הסיור מסר הפרויקטור טסלר תדרוך ואמר: "אנחנו עוסקים בשיקום הקרקע על מנת לאפשר לקהל להגיע לסביבת קבר הרשב"י בל"ג בעומר בצורה בטוחה. מקווים שכל העבודות יסתיימו עד להילולה. ניהול הקהל שירצה להיכנס לציון הקבר יתחיל כבר למרגלות ההר. כניסה תהיה מצד אחד ויציאה מהצד השני. לא נאפשר שהייה ארוכה בציון הקבר ע"מ לאפשר לכמה שיותר אנשים להגיע לנקודת הציון" אמר בתדרוך.

    טסלר הוסיף ואמר לחברי הכנסת ולכתבים: "נכתבה תוכנית בטיחות שמגדירה את מספר האנשים המקסימלי שיכולים לשהות בהר. את רוב המבנים הבלתי חוקיים הורדנו. נשארו שני מבנים בלתי חוקיים שהריסתם כפופה לדיונים בבתי משפט. בנוסף, נכתבה תוכנית בטיחות שמגדירה את מספר האנשים המקסימלי שיכולים לשהות בהר. לא תהיה שום תנועה של קהל שלא מאושרת ע"י מהנדס בטיחות" הודיע טסלר.

    בסיור השתתפו גם ממ"ז צפון ניצב שמעון לביא, מנכ"ל המרכז לפיתוח המקומות הקדושים, יוסף שוינגר, נציגים ממשרדי הממשלה, משטרת ישראל, גופי ההצלה, מועצה אזורית מרום גליל, ועד מקומי מירון ומוזמנים נוספים.

    העבודות במירון

    דוד כהן | פלאש 90

    ח"כ בן גביר אמר במהלך הסיור: "אני מאוד חושש ממצב שבו לא יאפשרו למאות אלפים שיגיעו להיכנס, שיהיו כאן מחזות שאנחנו כולנו מתפללים שלא יהיו פה. אני מכיר את הציבור ויודע כמה הוא מחובר לכאן ובצדק, ולכן הגעתי לכאן כדי לשאול את השאלות, את המשטרה, את הפרויקטור ואת מי שאחראי, לוודא שיוכלו להיכנס לכאן כמה שיותר, מתוך איזון לרצון של הציבור להגיע לבביטחה ובצורה נאותה" אמר בן גביר.

     



    0 תגובות