ח"כ יובל שטייניץ: "יש 3-4 ח"כים שמוכנים לערוק אם תהיה ממשלה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ יובל שטייניץ: "יש 3-4 ח"כים שמוכנים לערוק אם תהיה ממשלה"

    חה"כ ד"ר יובל שטייניץ ב"מהדורה המרכזית": "המחדל הביטחוני הכי חמור של ימינו זה מה שקורה מול איראן שבפעם הראשונה מעשירה אורניום ל-60% – לא רחוק מחומר בקיע לפצצת אטום. הם עושים את זה כי אין עליהם איום צבאי. הממשלה הזו להערכתי תסתיים במושב הקיץ. ממשלה מוזרה, לא לגיטימית ולא מוצלחת. 3-4 כבר מוכנים לבוא ברגע שתהיה ממשלה בהובלת נתניהו"

    צילום: פלאש90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר, ח"כ ד"ר יובל שטייניץ (הליכוד) שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה למצב הביטחוני: "יש פה ללא ספק גל טרור שאנחנו מצויים בתוכו שהאופי שלו זה התפרעויות המוניות ומעשים של בודדים. הטרור הוא לא בגלל הממשלה אבל בהחלט היה ניתן לעשות אחרת להתמודד איתו. זו הייתה שטות ממדרגה ראשונה לפתוח את הר הבית לכל מי שחפץ להגיע".

    לדבריו "אנחנו היינו מגבילים את גיל הנכנסים ל-40-50 ואם היו עושים את זה לא היינו מגיעים למצב של התפרעויות המוניות וצורך להכניס משטרה למסגד".

    שטייניץ הדגיש: "כל הניסיונות להצית את הר הבית היו ידועות מראש. גם עניין ההתפרעויות היו ידועות מראש. בשומר החומות כבר ראינו את הפרעות, השתתפו בדבר הזה כמה עשרות אלפים ולפחות כמה אלפים היו צריכים לשבת בכלא".

    עוד הוסיף שטייניץ: "המחדל הביטחוני הכי חמור של ימינו זה מה שקורה מול איראן שבפעם הראשונה מעשירה אורניום ל-60 אחוז. זה כבר לא רחוק מחומר בקיע לפצצת אטום. הם עושים את זה כי אין עליהם איום צבאי וישראל שותקת".

    הוא הסביר: "אני אומר כמי שריכז את המאמצים המדיניים מול איראן – זו בדיחה. לא סופרים אותך אם אתה לא מפעיל לחץ פומבי על הממשלה האמריקאי ומדבר רק בחדרי חדרים. רק הלחץ הפומבי של האוקראינים גרמו לארה"ב לעמוד לצידם כולל באספקת נשק".

    הוא התייחס למצב הפוליטי: "הממשלה הזו להערכתי תסתיים, הממשלה המוזרה, הלא לגיטימית ולא מוצלחת הזו תסתיים במושב הקיץ. או שנלך לבחירות או שנצליח להרכיב ממשלה בראשות נתניהו בכנסת הזאת.

    "3-4 ח"כים מהקואליציה כבר מוכנים לבוא ברגע שתהיה ממשלה, אמנם צריך 6-7 אבל אני מאמין שברגע שהאלטרנטיבה תהיה בחירות נוספות אולי הם יבואו איתנו תחת אותו נימוק של למנוע בחירות. כולם מוזמנים לממשלה מבחינתי, בנט, ליברמן, סער. הכל עדיף מבחירות".



    0 תגובות