נתפסו מחבלים שירו בליל השבת במאבטח בעיר אריאל

    קובי פינקלר ואיתי גדסי 2 Comment on נתפסו מחבלים שירו בליל השבת במאבטח בעיר אריאל

    מחבלים הגיעו ברכב לעיר אריאל, ירו לעבר מאבטח בעמדת השמירה בכניסה לעיר ונמלטו מהמקום | לוחמי צה"ל ושב"כ בשילוב מאמץ מודיעיני, פתחו במרדף אחר החשודים במסגרתו נערכו חיפושים ונחסמו צירים במרחב עד ללכידתם

    חיפושים ביו"ש. ארכיון צילום: דובר צה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחבלים הגיעו בליל שבת ברכב לעיר אריאל, ירו לעבר מאבטח בעמדת השמירה בכניסה לעיר ונמלטו מהמקום. לוחמי צה"ל ושב"כ בשילוב מאמץ מודיעיני, פתחו במרדף אחר החשודים ונחסמים צירים במרחב.

    בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי, צה״ל והימ״מ נעצרו הערב שני החשודים המרכזיים במעורבות בפיגוע הירי אשר אירע אמש בעמדת האבטחה בכניסה לאריאל בו נרצח המאבטח אשר עבד במקום.

    שני הנשקים אשר חשודים שעשו שימוש בהם בפיגוע נתפסו גם הם במהלך המעצר. החשודים הועברו להמשך חקירת שב״כ. מצה"ל נמסר כי "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול למיצוי הדין עם המעורבים בפעילות טרור ועם כל מי שסייע להם".

    אמש בסמוך לחצות, רכב בעל לוחית זיהוי צהובה ובו שני מחבלים, הגיע למחסום הכניסה לעיר אריאל בדרך רון נחמן, המחבלים ביצעו ירי במהלך הנסיעה ולאחר מכן ירדו מהרכב וביצעו ירי נוסף לעבר הבוטקה בה עמדו המאבטחים של המחסום. המחבלים לא חדרו לתוך העיר אריאל. הם חזרו לרכב עשו פרסה ונמלטו מהזירה.
    כוחות צבא ובטחון הגיעו לאירוע זמן קצר מאוד לאחריו והחלו בסריקות נרחבות ובמצוד אחר המחבלים. התוצאות טרגיות, כוחות מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של המאבטח.

    המאבטח הגן בגופו על ארוסתו  שהייתה עימו ובכך הציל את חייה. עם היוודע המקרה עו"סים מהאגף לשירותים חברתיים, הגיעו למקום והם ממשיכים ללוות את בני המשפחות של שני המאבטחים, בשיתוף פעולה עם אנשי האגף לשירותים חברתיים בערים בהם היו המאבטחים תושבים. ואכן, מעיריית בית שמש, עיר מגוריו של החייל נמסר כי צוותי הרווחה מטפלים החל מאמש במשפחת המאבטח שנהרג בפיגוע הירי בעיר אריאל.

    ראש העיר אליהו שבירו: " אני שולח תנחומים למשפחת המאבטח שנרצח בדם קר ע״י אותם מחבלים בני עוולה בשמי ובשם מועצת עיריית אריאל ותושביה. אנו סומכים על צה"ל ועל כוחות הביטחון, שלא ינוחו עד שיתפסו את המרצחים והם יבואו על עונשם. יש לציין, כי גל הטרור ששטף את מדינת ישראל מבאר שבע בדרום דרך חדרה ותל אביב, הגיע גם אלינו. אריאל היא חלק אינטגרלי ממדינת ישראל, אך זהו מקומנו וכאן נשאר. לאחר סיום תחקיר האירוע אנו נפיק לקחים אשר ייושמו בהקדם האפשרי"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט מסר עם צאת השבת: "אני מבקש למסור את תנחומיי למשפחתו של המאבטח שנרצח כשהוא מגן בגופו על עמיתתו מול המחבלים, אמש באריאל. כוחות הביטחון שמו הערב את ידם על המחבלים. אין טרוריסט שלא נגיע אליו ונבוא איתו חשבון. המלחמה שלנו מול הטרור ארוכה. יחד ננצח".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אייייייייייייי!!!! המאבטח יהודי!!

    2. 1

      ה' ישמור! נורא!!! נס גלוי שהמאבטחת/ארוסתו ניצלה! זכה למות בהגנה על יהודים תוך הצלת יהודיה. יהי זכרו ברוך!
      ומבלי להוסיף או לגרוע, קראתי שהוא בן למשפחה חרדית. זה נכון?