פרקליטו של עמיחי שיקלי: "נוכיח שהוא לא היה צריך להיות מופרש"

    יעקב ריבלין ואבי בלום No Comments on פרקליטו של עמיחי שיקלי: "נוכיח שהוא לא היה צריך להיות מופרש"

    עו"ד גיא בוסי, פרקליטו של ח"כ עמיחי שיקלי בשיחה עם 'קול חי': "אני מעריך שהטיעונים שלנו הם חזקים. הצלחתי להוכיח ברחל בתך הקטנה בוועדת הכנסת שמי שפורש על פי צו מצפונו ובהתאם ולאידיאולוגיה, ללא קבלת תמורה – לא אמור להיות מוכרז פורש"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד גיא בוסי, פרקליטו של ח"כ עמיחי שיקלי שייצג אותו בדיון ועדת הכנסת בהכרזה עליו כח"כ פורש שוחח הערב (חמישי) עם יעקב ריבליל ואבי בלום בפילפוליטיקה. בפתח הריאיון הוא התייחס לערעור שהגישו על ההחלטה לביהמ"ש ולסיכוייו: "במקרה הזה הערעור מוגש בזכות לביהמ"ש המחוזי בירושלים בהרכב של שלושה שופטים. אני מעריך שהטיעונים שלנו הם חזקים. הצלחתי להוכיח ברחל בתך הקטנה בוועדת הכנסת שמי שפורש על פי צו מצפונו ובהתאם ולאידיאולוגיה, ללא קבלת תמורה – לא אמור להיות מוכרז פורש".

    בוסי התייחס לטענה ששיקלי 'חייל של נתניהו': "זה ספין של מבקש הפרישה. לא מדובר על 754 הצבעות כי לקחו את כל 600 ההצבעות בליל התקציב ושמו כל אחת בנפרד בניגוד לחוות דעת של יועמ"ש הכנסת. יש במקרה הטוב 40 הצבעות נגד הסיעה, אבל כמובן סירבו להקשיב לי. הכנתי להם מטעמים אבל מנעו ממני לדבר, התכוונתי להוכיח להם איך הצביעה ימינה בכנסת הקודמת בכל אותן הצבעות – בדיוק כמו ששיקלי הצביע בכנסת הזו".

    לדבריו "העמדה של ימינה בדיון הזה הייתה שמותר לשקר, בנט אמר בצורה ברורה אנחנו בעד זה שמותר לשקר למפלגה בבחירות ומה שהיא עושה אחרי זה בתור סיעה זה משהו אחר ואין לה מחויבות".



    0 תגובות