ח"כ אייכלר: "אנחנו לא צריכים יום מיוחד – זוכרים את השואה תמיד"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אייכלר: "אנחנו לא צריכים יום מיוחד – זוכרים את השואה תמיד"
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ ישראל אייכלר שוחח הערב (חמישי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית ופתח את השיחה בנושא התגברות האנטישמיות בעולם: "ראיתי את הפרסומים על התגברות האנטישמיות, חבל שלא עושים מחקר על מה שקורה בארץ. הפרסומים בתקשורת נגד החרדים והביטויים…"

    אייכלר הוסיף: "הרבנות הראשית התנגדה לעשות את חודש האבל הלאומי בחודש ניסן. מבחינתם (של מנהיגי הציונות) זה יום לזכר 'השואה והגבורה', לא סתם ניסחו את זה כך. היום הם מודים שמרד גטו ורשה היה אבוד מראש".

    עוד אמר אייכלר: "כמו שבארה"ב יש יום האם ואז מכבדים את האמא ואצלינו מכבדים את האמא כל השנה, כך בעניין השואה. הם צריכים יום מיוחד – אבל אנחנו זוכרים את השואה כל הזמן".

    אייכלר מתח ביקורת על תוכן נאומו של ראש הממשלה אתמול: "בנט לא הזכיר אתמול את הקב"ה במילה, אמר לסמוך רק על הצבא. אנחנו לא קיימים כדי להיות יותר חזקים ואלימים מכל העמים האחרים. יש לנו בכתובים עשרות אזהרות אם תהיה חלילה מידת הדין. הייחוד של העם היהודי זה שאנחנו העם הנבחר".

    הוא סיפר: "שאלו את הרבי מקלויזנבורג אם הוא ימשיך להגיד אתה 'בחרתנו' אחרי השואה, הוא ענה בוודאי, עכשיו אני יגיד אתה בחרתנו להיות מן הנרצחים ולא מן הרוצחים".



    0 תגובות