- רדיו קול חי - -

התרגשות לקראת המעמד הגדול של לב לאחים | צפו

דריכות שיא בעולם התורה לקראת 'הכנסייה הגדולה של דורנו' – הכינוס השנתי הגדול של אלפי פעילי 'לב לאחים' ועימם אלפי ישראל, לשמוע את דבר ד' על המערכה שלפנינו בערי ישראל, מפי מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א למען דור העתיד – רישום אלפי ילדי ישראל לחינוך תורני כצו השעה וזעקתם של גדולי ישראל כולם ובראשם, מרן שר התורה זצוק"ל שעמד בראשה במסירות נפש עד לשנתו האחרונה ממש.

הכינוס השנתי של 'לב לאחים' מציב מראה ברורה לצימאון האדיר בערי ישראל לדעת את דבר ד' ומניע את מערך האדירים של 'לב לאחים' לפעילות הרישום המכרעת בכל פינה ברחבי הארץ, פעילות של מסירות נפש שהניבה פרי הילולים בדמותם של אלפי ילדים ובני נוער שהצטרפו ללגיונו של מלך, לתלמודי התורה, בתי הספר של בית יעקב והישיבות הקדושות.

השידור יועבר בשידור חי

הכנסייה הגדולה כולה תעמוד בסימן האבל הגדול בהסתלקותו של מרן שר התורה, שנשא את משא הקירוב על לבבו הטהור והכריע פעמים רבות בלבטיהם של פעילי הארגון . וכך, הכינוס יחל בשעה בהתכנסות, תפילת מנחה ופרקי תהילים, כאשר בשעה 17:00 יתקיים מושב הזיכרון עם נאמני ביתו של מרן שר התורה, רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל במשנת הקירוב ובהכרעותיו לפעילי הארגון. לאחר מכן, יוקרנו פרקים נדירים מחיי מרן ומשו"ת עם הפעילים.

בשעה 18:00 יחל המושב המרכזי בשו"ת קירוב רחוקים משולחנם של רכזי הקירוב, מפי הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א רבה של רמת אלחנן וחבר מועצת גדולי התורה. וגיסו של מרן שר התורה זצוק"ל.

במרכז הכינוס, עומד 'מעמד דבר מרנן ורבנן' – מעמד מרהיב ומיוחד, כאשר מרנן ורבנן ועימם רבותינו ראשי הישיבות שליט"א מתכנסים יחדיו להשמיע דבר ד' זו הלכה, לחזק את ידיהם של אלפי מוסרי הנפש – העושים את שליחות הקודש, לזעוק את זעקתם של ילדי ישראל בחינת 'ועבדך ערב את הנער' להשיבו אל אביו שבשמים. את המעמד יפתח בדברי התעוררות – הגאון הצדיק רבי חזקיהו מישקובסקי שליט"א, בשעה 19:45 כאשר לאחר מכן בשעה 20:00 ייכנסו מרנן ורבנן שליט"א ונשיאי ממלכות התורה מכל רחבי ארץ הקודש

בוועדה המכינה מוסרים כי לא תותר כל חנייה במתחם וסביבתו למעט רכבי מרנן ורבנן שליט"א במקומות שיועדו לכך. כמו כן, כניסת הקהל הינה אך ורק מהכניסה הראשית שברחוב שלמה המלך בכניסה המרכזית, לא תותר כל כניסה ממדרגות צד ימין ומעליות החניון. הציבור הקדוש נקרא לשמוע להוראות הסדרנים לכבודם של רבותינו ולכבודם של המוני האברכים בני התורה מתנדבי ופעילי 'לב לאחים' העושים באמונה במלאכת הקודש, בכינוס רב רושם המניע את עולם הקירוב ומחבר את אלפי שליחיו – לכוחו של המשלח הלא הם מרנן ורבנן שליט"א. היום יהיה האות הזה, כנסייה שתוצאות השפעתה, לדורות!