שלשה תושבי מזרח י-ם ניסו להבריח זהב מדובאי ונעצרו בנתב"ג

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שלשה תושבי מזרח י-ם ניסו להבריח זהב מדובאי ונעצרו בנתב"ג

    הלילה סוכל ניסיון של שלשה תושבים ממזרח ירושלים להבריח מטבעות זהב בשווי של 2 מיליון שקל מדובאי דרך נתב"ג | החשודים נלקחו לחקירה במשרד חקירות מכס ומע"מ ירושלים והובאו הבוקר בפני שופט בית משפט השלום בירושלים, אשר האריך את מעצרם בשלושה ימים

    המטבעות שנתפסו
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלושה תושבי מזרח ירושלים נעצרו הלילה בנתב"ג עם שובם מדובאי, בחשד שניסו להבריח 1,000 מטבעות זהב במשקל כולל של יותר מ-8 ק"ג, אשר שווי השוק שלהם מוערך בכ-2 מיליון שקל.

    המטבעות הוחבאו בתוך שתי חגורות בטן ייעודיות אשר שניים משלושת הנוסעים נשאו על גופם. החשודים נלקחו להמשך חקירה במשרד חקירות מכס ומע"מ ירושלים והובאו הבוקר בפני שופט בית משפט השלום בירושלים, אשר האריך את מעצרם בשלושה ימים.

    החשודים נעצרו במסגרת פעילות משותפת של מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים ויחידת סמים ומכס (יס"מ) נתב"ג, כנגד רשת של מבריחי זהב מדובאי. לפני כחודש נעצר צעיר נוסף תושב מזרח ירושלים עם שובו מדובאי, כאשר על גופו אונקיות זהב בשווי של כמיליון ₪, שהוסתרו בחגורה דומה לאלו שנתפסו כעת. על פי החשד, הצעיר שנעצר לפני כחודש משתייך לאותה רשת.

    המטבעות שנתפסו הלילה הן מסוג סוברין אנגלי. אלו מטבעות זהב 22 קרט הנושאות את דיוקנם של מלכים אנגלים מצד אחד ואת דיוקנו של הקדוש ג'ורג' רכוב על סוס מצד שני, אשר נטבעו בידי הכתר האנגלי ונחשבים למבוקשים ביותר בקרב סוחרי מטבעות ואספנים. שוויו של כל מטבע מוערך בכ-2,000 ₪.

    המטבעות שנתפסו:



    0 תגובות