נסראללה נאם ואיים על ישראל: "ציר ההתנגדות חוזר"

    קובי פינקלר 1 Comment on נסראללה נאם ואיים על ישראל: "ציר ההתנגדות חוזר"

    מפקד פיקוד הצפון הגיב: "האיומים של נסראללה כלפינו, מתוך מחבואו בבונקר שבדאחיה, הם העדות הטובה ביותר להבנה שלו שאין לו ולארגון שלו שום אופק"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה נשא הערב (שלישי) נאום מוקלט בו שב לאיים על ישראל ואמר כי הסוגיה הפלסטינית חוזרת לחיים וצוברת תומכים ולוחמים נוספים שמוכנים להקריב למענה. "האויב הסתמך על הזמן שיחלוף ועל כך שהעמים ישכחו את הענין הפלסטיני אך מה שמתרחש הוא הפוך".

    עוד אמר נסראללה כי "ציר ההתנגדות המתעצם צריך להיקרא גם 'ציר ירושלים', מפני שהיא הנקודה המרכזית. היא חוזרת היום ועמה החרב בעזה שמגננה עליה כמו בשנה שעברה".

    מפקד פיקוד הצפון, האלוף אמיר ברעם התייחס לכך הערב בדברים שנשא בטקס חילופי מפקד אוגדה 91: "האיומים של נסראללה כלפינו, מתוך מחבואו בבונקר שבדאחיה, הם העדות הטובה ביותר להבנה שלו שאין לו ולארגון שלו שום אופק", אמר ברעם.

    "בעוד יומיים יציינו בחזבאללה את "יום ירושלים האיראני" – אירוע שמאוזכר על ידי איראן וגרורותיה השונות", פתח מפקד פיקוד הצפון. "כמדי שנה, נסראללה יציין את היום בדברי רה וְשֹׁטְנָה, אך חשוב לציין שגם בשביל ״יום החג הזה״ הוא לא יעיז לצאת מתוך הבונקר בו הוא שוכן כבר שנים רבות.

    "האיומים של נסראללה כלפינו, מתוך מחבואו בבונקר שבדאחיה, הם העדות הטובה ביותר להבנה שלו שאין לו ולארגון שלו שום אופק. גם השנה נסראללה יאיים ויפנה אצבע מאשימה כלפינו הישראלים אך לא יציע דבר; בוודאי לא קידמה או שגשוג בעבור קהילתו שלו או בעבור מדינת לבנון המתקשה לחתור לאיזו תכלית חברתית וכלכלית חיובית", הוסיף האלוף.

    "חזבאללה נמצא בראש רשימת ארגוני הטרור בעולם: מנודה וחסום בכל המדינות המתוקנות ומשתמש בהתנהגות מפיונרית על מנת לנהל מערך של עסקאות סמים, הלבנת כספים, פשע, רצח מבקריו וטרור חובק עולם.

    לדבריו "למרות שהאוכלוסייה בדרום לבנון היא בסיס התמיכה המרכזי של הארגון, נסראללה וקציניו ממשיכים להשתמש בתושבים השיעים של הדרום כמגן אנושי מול ישראל. המסקנה ברורה: מדינת לבנון המאפשרת לחזבאללה להתקיים כך בתוכה, היא יותר דבר רְמִיָּה מאשר מדינת לאום מתוקנת כהגדרתה".

    עוד הוסיף האלוף ברעם: "רק לפני פחות מ-48 שעות נתקלנו בניסיון של טרור פלסטיני מלבנון להפר את שגרת היום-יום. על רקטה אחת, שלא גרמה נזק הפעם, ענתה האוגדה בלמעלה מחמישים פגזי ארטילריה אל תוך שטח לבנון. גורמים מסוימים רצו להדליק עוד זירה ולהפריע לשגרת חיי האזרחים – אנחנו לא נאפשר זאת: הצפון מצוי בשגרה מלאה וכך נדאג שיישאר.

    "אנחנו נמצאים בימים מורכבים: התלכדות חגי האביב והפסחא יחד עם חודש הרמדאן, מייצרים מתיחות אותה מנצלים מחבלים פלסטיניים כדי לנסות ולגרור גם את לבנון להסלמה.

    "אזרחי לבנון זוכרים היטב מה קרה בפעמים האחרונות שארגוני טרור פלסטינים גררו את מדינתם למלחמות ומבצעים צבאיים בשם אינטרסים, שאין בינם לבין לבנון דבר. אנחנו רואים בממשלת לבנון ובצבא לבנון כמי שאחראים לטרור הזה.

    "בניסיונות הקודמים בהם טעיתם ופעלתם משטח לבנון נגד מדינת ישראל, שילמתם מחיר כבד, שבסופו החזיר את לבנון עשרות שנים לאחור", סיים ברעם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נסראאלה, סע לאללללה