הפרשן יעקב ריבלין מעריך: זו הסיבה שבנט לא עובר לבלפור

    אסתי פלד No Comments on הפרשן יעקב ריבלין מעריך: זו הסיבה שבנט לא עובר לבלפור

    מדוע ראש הממשלה בנט לא עובר לגור בבלפור ולא טס במטוס הממלכתי "כנף ציון"? האזינו לדבריו של הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין ב'מהדורה המרכזית'. וגם: מה ניתן ללמוד מהטעויות התקשורתיות של בנט – פרשנותו של עו"ד אבי בלום

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צמד הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום שוחחו הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הנושאים הפוליטיים בדגש על הדיון בוועדת הכנסת בהפרשת ח"כ עמיחי שיקלי.

    יעקב ריבלין: "זה משחק מכור מראש, כולם יודעים שיש לקואליציה רוב בוועדת הכנסת. נותנים יום שלם של צעקות אבל אין כאן שום דרמה וכל ההצגה נועדה להטיל אימה על עידית סילמן. הדרמה נמצאת מאחורי הקלעים בניסיונות לגנוב עריקים".

    בלום: "זו הטעות של בנט, הוא הרים להם להנחתה. בא עו"ד בוסי שיודע לתת הופעה – והם מציפים את כל השקרים של בנט. זה דומה לטעות של בנט עם התגובה שלו לסיפור של אילה חסון. הוא עושה לאחרונה את כל הטעויות האפשריות וזה מעיד על אדם במצוקה". 

    עוד אמר ריבלין: "בדיון בבג"ץ התבררה היום המדיניות הכפולה של יועמ"שית משרד רה"מ כלפי בנט. מצד אחד הבית ברעננה הוא פרטי ולכן צריך להפגין במרחק, אבל מצד שני זה מעון רשמי לעניין ההוצאות. יש כאן צביעות. היא הכשירה לו את כל הבזבוזים, וגם נחשף שהמדינה בונה בלי היתרים.

    "מבקר המדינה גם נכנס לסיפור הזה ויצא כאן דו"ח שלעומתו דו"ח המעונות של נתניהו יחוויר. התברר גם למה בנט לא עובר לבלפור – פשוט כי הוא לא רצה, אולי כי לפיד לא הרשה לו. לפיד לא רוצה שהוא יעבור לבלפור ויטוס במטוס הממלכתי כדי שלא יתקבע כראש ממשלה".



    0 תגובות