ח"כ ארבל: "בנט הפך את היועצים המשפטיים לפעילים מפלגתיים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ארבל: "בנט הפך את היועצים המשפטיים לפעילים מפלגתיים"

    ח"כ משה ארבל ב'מהדורה המרכזית': "הפורש הוא בנט ולא שיקלי; מערכת אכיפת החוק הפכה לשחקן פוליטי מרכזי בשימור הממשלה. בנט הפך את הייעוץ המשפטי לפעילים מפלגתיים"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה ארבל שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על ההכרזה על ח"כ עמיחי שיקלי כח"ש שפורש מסיעת ימינה: "אנחנו נתייצב מחר לדיון הזה, נטיח בפני חברי ימינה את הצביעות ואת העובדה שהדיון הוא משחק מכור  כשכולם יודעים את התוצאה מראש".

    ארבל הוסיף "הרציונל בהפרשת ח"כ הוא שיבואו ח"כים ויסחרו במנדט שלהם לטובתם האישית. כאן מה שקרה זה הפוך, המפלגה רימתה את הציבור. הפורש הוא בנט ולא שיקלי".

    הוא התייחס לתחקיר בעניין הוצאות ביתו של בנט ברעננה: "אני פחות מתעניין במה ראש ממשלה אוכל או מזמין. אבל הבעיה היא כאשר יועמ"ש משרד ראש הממשלה משקרת ביודעין בשביל ראש הממשלה. בנט הפך את הייעוץ המשפטי לפעילים מפלגתיים".

    לדברי ארבל "אביר קארה התבשר על סגירת התיק כנגדו מסיבה אחת – כי הוא לא הלך עם נתניהו. מערכת אכיפת החוק הפכה לשחקן פוליטי מרכזי בשימור הממשלה.

    "אני לא יודע איך התקשורת עוברת על כך לסדר היום, כאשר השופט סולברג כותב "הייתכן"?, כלומר היתכן ששיקרתם את בית המשפט בשביל ראש הממשלה?"

    "בדמוקרטיה לאופוזיציה ולתקשורת יש תפקיד מאוד חשוב: לספר את הסיפור, להציף אותו, לשקף לציבור את הצביעות. אני מאמין שבסוף יהיה מחסום בושה כלשהו", אומר ארבל.



    0 תגובות