כוחות הביטחון עצרו חמישה חשודים בפעילות ברחבי יו"ש

    קובי פינקלר No Comments on כוחות הביטחון עצרו חמישה חשודים בפעילות ברחבי יו"ש

    צה"ל, שב"כ וימ"ס איו"ש פעלו הלילה למעצר חמישה חשודים באוגדת יהודה ושומרון

    צילום: דובר צה"ל
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות צה"ל, שב"כ וימ"ס פעלו הלילה (בין שלישי לרביעי) במספר מוקדים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון, בין היתר במחנה הפליטים באלטה, בעיר בית לחם ובכפרים קיביא וסעיר ועצרו חמישה מבוקשים החשודים בפעילות טרור. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

    מדיה: דובר צה"ל

    בצל המתיחות הגבוהה בהר הבית, מארגני "צעדת הדגלים" בעיר העתיקה נחושים לקיים אותה היום אחר הצהריים, זאת למרות שלא אושרה על ידי המשטרה.

    בעזה הזהירו הפלגים הפלסטינים מקיום הצעדה. בכרוז רשמי שפרסמו הפלגים בעקבות הכינוס אמש בלשכת מנהיג חמאס ברצועה, מזהירים הפלגים מפני "צעדת הדגלים אליה קורא הימין הטרוריסטי ושהיתה אחד הגורמים לפרוץ סבב הלחימה בשנה שעברה". במערכת הביטחון מעריכים כי הירי מכיוון עזה צפוי להתחדש.

    נשיא המדינה, יצחק הרצוג שוחח אמש (שלישי) עם מקבילו הטורקי ארדואן על רקע המהומות בהר הבית והדגיש באוזניו כי בניגוד למה שנטען בדיווחים שקריים, מדינת ישראל מקפידה לשמור על הסטטוס קוו ועל חופש הפולחן, לבני כל הדתות.

    במקביל, שוחח אמש שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן עם שר החוץ לפיד ועם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן על רקע המהומות מהר הבית, גל הטרור והירי מעזה. על פי החלטת ראש הממשלה בנט מאתמול – החל מהיום לא תתאפשר עלית יהודים להר הבית.



    0 תגובות