בנט מגיב לנתניהו: "מורשתך – רקטות בירושלים ולינצ'ים בעכו ובלוד"

    אבי רבינא 1 Comment on בנט מגיב לנתניהו: "מורשתך – רקטות בירושלים ולינצ'ים בעכו ובלוד"

    ראש הממשלה הגיב לראש האופוזיציה שאמר כי יש "להקים ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט": "מורשתך: רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות. נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים"

    צילום: Yonatan Sindel, Olivier Fitoussi - FLASH90
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט תוקף הבוקר (שלישי) בחריפות את ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו שכתב כי "חייבים להקים מיד ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל".

    בנט הגיב הבוקר לדברים במתקפה חריפה: "‏מר נתניהו, במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13,000 רקטות, ביצעו 1,500 פיגועים, שרפו 45,000 דונם של שדותינו, הרגו 238 ישראלים ופצעו 1,700. ואתה? מעביר מזוודות דולרים לחמאס".

    בנט הוסיף: "מורשתך: רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות. נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים".

    לצד העימות בין השניים, בכיר מפלגת הליכוד ח"כ יואב גלנט בחר לגבות את הממשלה אל מול המתקפה מעזה והביע תמיכה בתגובה המידתית של צה"ל: "כדאי לתת צ'אנס לזה שהמקרה הזה הוא אירוע חריג. תגובה מינימלית היא תגובה נכונה בעת הזו", אמר גלנט בריאיון לרדיו 103.

    במפלגת הליכוד הגיבו לבנט: "בנט, השקט שקיבלת בדרום הוא תוצאה של מבצע ״שומר החומות״ שהוביל ראש הממשלה נתניהו וגם את זה הצלחת לקלקל. כשאתה מצייץ על ״המשמרת של נתניהו״ אתה שוכח שבתקופה הזאת את היית שר ביטחון וחבר קבינט. תם זמנה של ממשלת החולשה שלך. תתחיל לארוז".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גואלללללללל נפששששששששששששששש