'שובר גלים': כוחות צה"ל שב"כ וימ"ס עצרו חמישה חשודים ביו"ש

    קובי פינקלר No Comments on 'שובר גלים': כוחות צה"ל שב"כ וימ"ס עצרו חמישה חשודים ביו"ש

    כוחות צה"ל, שב"כ וימ"ס עצרו הלילה חמישה חשודים במהלך פעילות מבצעית ברחבי יהודה ושומרון. ארבעה מהם נעצרו בכמה מוקדים במרחב החטיבה המרחבית עציון

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבצע 'שובר גלים': כוחות צה"ל, שב"כ וימ"ס עצרו הלילה (בין שני לשלישי) חמישה חשודים במהלך פעילות מבצעית ברחבי יהודה ושומרון. ארבעה נעצרו בכמה מוקדים במרחב החטיבה המרחבית עציון. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

    בתוך כך, ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב לראש הממשלה לשעבר נתניהו שכתב כי "חייבים להקים מייד ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל".

    בנט הגיב במתקפה חריפה: "‏מר נתניהו, במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13,000 רקטות, ביצעו 1,500 פיגועים, שרפו 45,000 דונם של שדותינו, הרגו 238 ישראלים ופצעו 1,700. ואתה? מעביר מזוודות דולרים לחמאס. מורשתך: רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות. נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים".

    מטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה (בין שני לשלישי) והשמידו אתר לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. זאת בתגובה לירי הרקטה אמש (שני) אשר יורטה על ידי מערכת כיפת ברזל. בצה"ל מסרו כי הצבא "רואה בחמאס את האחראי למתרחש ברצועת עזה". במהלך התקיפה בוצע ניסיון ירי טילי נ"מ לעבר מטוסי צה"ל, אך הניסיון כשל.

    כזכור, אמש בוצע שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר העוטף לאחר חודשים ארוכים של שקט. הרקטה יורטה כאמור על ידי מערכת כיפת ברזל.

    עזה מתערבת בכאוס בישראל? רקטות נורו לחבל אשכול

    במערכת הביטחון העריכו כי חמאס לא עומד מאחורי השיגור וכלל הנראה הוא בוצע על ידי הג'יהאד האיסלאמי או פלגים אחרים ברצועה. בתקופה האחרונה משדר החמאס שהוא מעוניין בשקט. בגל"צ דווח כי בארגון הטרור אף העבירו אמש מסר לישראל לפיו הם לא אחראים לשיגור.



    0 תגובות