הוארך מעצרם של 20 חשודים בהפרות סדר בעיר העתיקה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הוארך מעצרם של 20 חשודים בהפרות סדר בעיר העתיקה

    הוארך מעצרם של 20 חשודים שנעצרו ע״י המשטרה באירועי הפרות סדר ואלימות שלשום באזור העיר העתיקה בירושלים. יוארך מעצרו של חשוד בהפרת סדר בכניסה לטייבה

    צילום: דוברות המשטרה צילום: דוברות המשטרה
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לבקשת המשטרה, אמש הוארך בבימ״ש מעצרם של חשודים שנעצרו שלשום באירועים שונים של הפרות סדר אלימות, תקיפה, יידוי אבנים ושיגור זיקוקין לעבר כוחות משטרה ואזרחים באזור העיר העתיקה בירושלים.

    בין החשודים שהוארך מעצרם, חשודים שיידו אבנים לעבר אוטובוסים בהם החשוד שעל פי החשד גרם לאוטובוסים להאט באמצעות רכבו במכוון, איפשר ואף היה שותף ליידוי האבנים לעברם. בנוסף להם, הוארך מעצרם של חשודים שיידו אבנים וזיקוקין מגגות בתים בעיר העתיקה לעבר כוחות משטרה ועוברי אורח וכן בגין מקרה של תקיפת מתפללים בעת שצעדו בעיר העתיקה בירושלים.

    המשטרה ממשיכה בחקירת המקרים תוך ביצוע פעולות מגוונות לאיתור ומעצר חשודים נוספים המעורבים באירועים אלו.

    בתוך כך, שוטרי תחנת טייבה ולוחמי יס"מ ומג"ב פעלו הלילה מבצעית בעיר, עם קבלת דיווח על חשד להפרת סדר הכוללת ניסיון חסימת כביש 444, תוך הבערת צמיגים סמוך לגשר בכניסה לעיר.

    צילום: דוברות המשטרה

    במהלך הפעילות הצליחו השוטרים להרחיק את כלל הפורעים מהגשר והכניסה לעיר, ובתום כיבוי הצמיגים הזרימו את תנועת כלי הרכב בציר באופן בטוח.

    השוטרים עצרו במקום תושב העיר בן 16, רעול פנים עטוף בדגלי חמאס והרש"פ, בחשד למעורבות בהתפרעויות והבוקר הוא יובא לדיון בבית משפט השלום כפר סבא בבקשה להאריך את מעצרו.



    0 תגובות