'אלדן' מכרה את החמץ

    עפר גדנקן No Comments on 'אלדן' מכרה את החמץ

    המכירה בוצעה אצל הרה"ר ונשיא ביה"ד הרבני הגדול הגאון רבי דוד לאו שליט"א

    צילום: שלומי כהן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי שנה לקראת חג הפסח קיימה חברת 'אלדן' את מכירת  החמץ הנמצא ברשותה בסניפים שבבעלות החברה. המכירה התקיימה אצל הרה"ר לישראל ונשיא בית הדין הרבני הגדול הגאון רבי דוד לאו שליט"א, לאחר שמר שלמה (מומי) דהן, מנכ"ל משותף באלדן, מינה את מנהל השירות הארצי של אלדן, מר אבי חדד, לשליחו שחתם על שטר מכירת חמץ המייפה את כוחה של הרבנות הראשית לישראל למכור את החמץ של 'אלדן' וערך קניין כדין. בטקס השתתף, מנהל אגף השיווק של אלדן, מר זאב ברזילי, ומנהל סניף מכירת רכב, יאיר שבתאי.

    מנהל השירות הארצי של אלדן, עדכן את הרה"ר שליט"א על ההיערכות המוקדמת של החברה כדי שסניפי החברה ינוקו כראוי ויהיו מוכנים לקראת החג בצורה הראויה.

    יצויין כי חברת  'אלדן' הינה חברת הליסינג וההשכרה מהמובילות במשק מעל 50 שנה. החברה מפעילה עשרות אלפי רכבים במגוון דגמים באמצעות עשרות סניפים ברחבי הארץ, ומעסיקה מאות עובדים. החברה שמה דגש על הענקת חווית שירות יוצאת דופן ללקוחותיה, ללא סוכנים או מתווכים, ועל פי סטנדרט איכות ומקצועיות גבוהים ביותר. אלדן פעילה בתחום הליסינג התפעולי לרכבים, השכרת כלי רכב בארץ ובחו"ל, מכירת כלי רכב מיד ראשונה, מכירת כלי רכב בשיטת "ליסינג פרטי" לרבות כלי רכב חדשים, מכירת ביטוח לרכב ולרכוש, ומחזיקה בבתי מלון בירושלים ובפריס.

    אלדן הינה חברה פרטית בבעלותו של יוסי דהן, ובניהולם של המנכ"לים המשותפים, שי דהן, מנכ"ל תחום הרכב, ומומי דהן, מנכ"ל תחום מלונאות ונדל"ן.



    0 תגובות