שני הרוגים ו-8 פצועים בפיגוע ירי בתל אביב, מצוד אחר המחבל

    אתר קול חי 3 Comment on שני הרוגים ו-8 פצועים בפיגוע ירי בתל אביב, מצוד אחר המחבל

    שני בני אדם נהרגו ולפחות שמונה נפצעו בפיגוע ירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב. מצוד אחר המחבל שנמלט. המשטרה מכתרת מספר מקומות בהם יש חשד שהמחבל מתבצר

    צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע בתל אביב: מחבל פתח בירי לעבר אזרחים בבית קפה ברחוב דיזינגוף ופגע במספר אנשים והצליח להימלט מהזירה. כוחות המשטרה פתחו בסריקות אחר חשודים ומכתרים מספר מקומות בהם יש חשד שהמחבל מתבצר. במשטרה מעריכים כי מדובר במחבל אחד חמוש באקדח. לפני מספר דקות נעצר חשוד ברחוב אבן גבירול. המפכ"ל נמצא בזירת הפיגוע.

    צילום: דוברות המשטרה

    בבית החולים איכילוב עדכנו על עשרה  פצועים שפונו לבית החולים מזירת הפיגוע. למרבה הצער צוות בית החולים נאלץ לקבוע את מותם של שניים מהפצועים, ארבעה פצועים מנותחים במצב קשה עד קריטי. שני פצועים במצב בינוני-קשה בבדיקות הדמייה ושני פצועים במצב קל.

    במרכז הרפואי שיבא עדכנו על שני פצועים במצב קל שפונו מהזירה בתל אביב ומטופלים במחלקה לרפואה דחופה בבית החולים.

    פראמדיק מד"א ישראל וינגרטן שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד"א: "מיד שהתקבלו הקריאות במוקד החירום 101 של מד"א על פיגוע הירי בתל אביב הוזנקו למקום כוחות גדולים של מד"א. במקום הייתה המולה רבה, עשרות אנשים רצו ברחוב. ראינו 6 פצועים שוכבים על המדרכה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות. הכנסנו את הפצועים לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כששניים מהם מחוסרי הכרה וביצענו בהם פעולות החייאה ו-4 נוספים בהכרה".

    עקיבא קאופמן חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בכמה זירות קשות ומורכבות. פיניתי באמבולנס איחוד הצלה פצועה בינוני מירי. פצועים נוספים פונו באמבולנסים נוספים של איחוד הצלה. כמו כן צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה מעניקים סיוע למספר נפגעי חרדה ששמעו את קולות הירי".

    במשטרה מסרו לפני זמן קצר: "בהמשך לאירוע בתל אביב, אנו נמצאים בעיצומו של הטיפול באירוע, מאות שוטרים לוחמים וכוחות נוספים מבצעים סריקות נרחבות במתחם ובסמוך לו.

    "משטרת ישראל קוראת לקהל הסקרנים שמתקהלים בזירת האירוע, לעזוב את המקום ולהיכנס לבתיהם- הדבר מקשה ומפריע מאוד לטיפול באירוע.

    "בנוסף אנו מבקשים להימנע מהפצת הודעות ואינפורמציה לא מבוססת שיש בה בכדי לזרוע בהלה נוספת בקרב הציבור. הודעות רשמיות יועברו על ידי המשטרה מיד השלמת הפעילות המבצעית".

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, נמצא כעת בקריה בתל אביב ומקבל עדכונים שוטפים. גם שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל כוכבי מצאים בקריה.

    משרד התחבורה הודיע כי בשל חסימות משטרת ישראל. בשלב זה מופסק שירות התחבורה הציבורית במרכז תל אביב, בין הנמל לכרמלית. שירות המגיע אל תל אביב מסיים את פעילותו בסבידור ובתחנה המרכזית החדשה, ללא כניסה למרכז העיר. שירות היוצא ממרכז תל אביב, כרגע מוקפא.



    3 תגובות

    מיין תגובות