ארבע כוסות: מהו היין המהודר ביותר לקיום המצווה?

    נתי קאליש No Comments on ארבע כוסות: מהו היין המהודר ביותר לקיום המצווה?

    לקראת חג הפסח, שוחחו איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן בתכנית "מהדורת סוף השבוע" עם משה אלול הבעלים של 'יקבי אלול' שסיפר על היין האורגני שהוא מייצר | אלול הסביר בשיחה מהו היין המהודר ביותר לפי כל השיטות למצוות ארבע כוסות בליל הסדר

    צילום: נתי קאליש
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שני השבוע, יצאו כלל עובדי 'קול חי' לאירוע מיוחד לכבוד חג הפסח הקרב ובא. העובדים הגיעו בשעת צהריים מוקדמת לישוב כרמי יוסף, שם הם ערכו סיור ב'יקבי אלול' בבעלות של משה אלול.

    היום בבוקר בתכנית "מהדורת סוף השבוע" בהגשת איתי גדסי ויענקלה פרידמן, עלה לשידור משה אלול וסיפר למאזינים על היקב האורגני המיוחד שבבעלותו, המייצר יין מהודר למצוות ארבע כוסות. אלול סיפר גם על שמירת מצוות השמיטה בכרם.

    אלול: "הכרם שלנו הוא הכרם האורגני היחיד בהשגחת העדה החרדית. כרם אורגני זה גידול טבעי ללא שום ריסוס או הדברה, וגם ללא שום חומרים נוספים ביין. אין בילוספיט ביין וגם לא שמרים, הכל 100% טבעי" הסביר אלול.

    "כדי לצאת ידי חובת כל השיטות במצוות ארבע כוסות" המשיך אלול: "צריך לשתות יין שכשר למצוות ניסוך היין בבית המקדש, שהוא ללא שום תוספות. בכל ארץ ישראל אין יין כזה חוץ מהיקב שהייתם בו אצלנו" אמר אלול.

    האזינו לריאיון המלא:

    הקליקו כדי לצפות בסיור עובדי 'קול חי' בכרם

     

     



    0 תגובות