אלפים משתתפים בהפגנת הימין: "רוצים ממשלת ימין יהודית"

    איתי גדסי No Comments on אלפים משתתפים בהפגנת הימין: "רוצים ממשלת ימין יהודית"

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו נאם: "הגיע זמן אחדות. הגיע הזמן לחזור הביתה. הגיע הזמן לשים בצד את כל משקעי העבר ולחזור למחנה הלאומי. הדלת שלנו פתוחה". יו"ר ש"ס, אריה דרעי נאם: "הזהות היהודית של מדינת ישראל נמצאת בסכנה איומה"

    צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפי בני אדם משתתפים בשעה זו בהפגנת הענק של הימין המסורתי נגד ממשלת בנט-לפיד שמתקיימת בסמוך לקרית הממשלה בירושלים. המפגינים קוראים להפלת הממשלה ולהקמת ממשלת ימין בעלת זהות יהודית.

    המחאה תוכננה כבר לפני מספר ימים אך קיבלה רוח גבית הבוקר לאחר פרישתה מהקואליציה של ח"כ עידית סילמן ותחילת הסוף של ממשלת בנט. סילמן הוזמנה להופיע בהפגנה אך לא נענתה להזמנה.

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נאם: "בערב זה אני מבקש לומר לכם: הגיע זמן אחדות. הגיע הזמן לחזור הביתה. הגיע הזמן לשים בצד את כל משקעי העבר ולחזור למחנה הלאומי. הדלת שלנו פתוחה. היא פתוחה לכל מי שנבחר בקולות הימין, ורוצה להחזיר את מדינת ישראל למסלול הערכי, למסלול החזק, למסלול המנצח.

    נתניהו הוסיף "לאחדות שלנו יש מטרה: היא באה לשרת את כל אזרחי ישראל – יהודים וערבים, מוסלמים ונוצרים, דרוזים וצ׳רקסים – כולם, בלי יוצא מן הכלל. כשאנחנו מאוחדים – אנחנו מבטיחים את ביטחון ישראל. כשאנחנו לא מאוחדים – אנחנו מקבלים את הממשלה המסוכנת והכושלת הזאת.

    עוד אמר ראש האופוזיציה "באנו לכאן הערב כדי לומר לממשלה החלשה והמסוכנת הזאת רק דבר אחד: לכו הביתה. לכו הביתה – כי אתם פוגעים בזהות היהודית של המדינה. לכו הביתה – כי אתם פוגעים בפרנסה. לכו הביתה – כי אתם מייבשים את יהודה ושומרון. לכו הביתה – כי אתם חלשים: חלשים מול איראן. חלשים מול הטרור. כשהטרור מריח חולשה- הוא מרים ראש. וכשהוא נתקל בעוצמה – הוא מרכין ראש".

    "לא במקרה העשור האחרון שבו אנחנו הובלנו את המדינה זה היה העשור הביטחוני הטוב ביותר בתולדות ישראל – עם הכי פחות נפגעים. בשכונה שלנו – אין מקום לחלשים. את החלש תוקפים, ועם החזק לא מתעסקים. זה הכלל. ולכן ישראל זקוקה לממשלה חזקה. ממשלה שתילחם בטרור, שתבלום את איראן, שתשמור על מורשת ישראל, ושתציל את הפרנסה של אזרחי ישראל".

    יו"ר ש"ס, אריה דרעי נאם: "הזהות היהודית של מדינת ישראל נמצאת בסכנה איומה. על זה אנחנו נלחמים. מי מילל ומי פילל שר בריאות יהודי במדינת ישראל ירדוף את בתי החולים כדי להכניס חמץ בפסח? ששרת התחבורה תסגור את הכרמלית בחיפה עד שהיא תיסע בשבת, מי חשב שיו"ר הכנסת יסע ביחד עם רבאיי רפורמי לחזק את הרפורמים בארה"ב?"

    צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

    בתוך כך, שר הביטחון בני גנץ התייחס הערב (רביעי) לראשונה לדרמה הפוליטית לאחר פרישתה של עידית סילמן: "שוחחתי עם ראש הממשלה היום ואנחנו נפעל כדי לנסות ולשמר את הממשלה. כחול לבן הייתה ותמשיך להיות הסיעה הממושמעת והמרכזית ביותר בקואליציה. אנחנו רוצים בקיומה של הממשלה ובהצלחתה, ובמובן הזה לא השתנה דבר מאתמול".



    0 תגובות