האם הממשלה תשרוד את המשבר? | הפרשנים מנתחים

    המהדורה המרכזית No Comments on האם הממשלה תשרוד את המשבר? | הפרשנים מנתחים

    צמד הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום שוחחו עם אבי מימרן על הדרמה הפוליטית וניתחו את האפשרויות הפוליטיות לאחר פרישתה של עידית סילמן מהקואליציה

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צמד הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום שוחחו הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הדרמה הפוליטית ותחילת הסוף של ממשלת בנט.

    עו"ד אבי בלום: "אם סילמן מצאה את החמץ כעילה לפרוש מהקואליציה, זאת אומרת שהיא הבינה שמשהו כאן הולך להתפרק. אחרי שהיא פרשה אתה כבר רואה איך הממשלה מתפרקת מתוך עצמה.

    הפרשן יעקב ריבלין: "זה כמו חולה קורונה שנאבק על כל נשימה, הממשלה כעת מורדת ומונשמת. אם בסוף מושב החורף הם לא הצליחו להעביר כלום עם 61 מנדטים, אז עם 60 זה רק מאבק על כל נשימה. בנט מקווה שמשהו יקרה. הוא מחוייב לסחוב את הממשלה עד הרוטציה ומקיים את ההתחייבות שלו בהקשר הזה".

    אבי בלום התייחס לאופציה של שיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת: "טיבי וחבריו מבינים שכל דבר שיעבור לטובת הערבים בממשלה הזו יהיה רשום על שמו של עבאס והם לא פראיירים. הם לא ישמשו כחבל ההצלה של הממשלה הזו. אפשר בהחלט לומר שזה תחילתו של חודש הגאולה. הממשלה הזו לא תחזיק מעמד ככה".

    ריבלין: "קורה שלפעמים הממשלה מאבדת את הרוב בכנסת, בכל המקרים האלה הסוף ידוע מראש והוא שהממשלה נופלת. השאלה רק כמה זמן זה לוקח".



    0 תגובות