אלפי מתנדבי "יד שרה" באירוע הוקרה מרגש | תיעוד

    יונתן שורק No Comments on אלפי מתנדבי "יד שרה" באירוע הוקרה מרגש | תיעוד

    לרגל ציון 45 שנות נתינה  ביד שרה – נשיא המדינה בירך את יותר מ-6,000 מתנדבים מ-122 סניפי יד שרה בכל רחבי הארץ – מקרית שמונה ועד אילת, שהתכנסו אמש על מנת להוקיר את פעילות המתנדבים בכל ימות השנה, ובפרט בתקופת מגפת הקורונה | תיעוד מרגש

    צילום: מנדי הכטמן
    10:58
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ טלי גוטליב זועמת: "זה שוחד טהור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לרגל 45 שנות נתינה  ביד שרה – נשיא המדינה בירך את אלפי המתנדבים שהתכנסו לאירוע ההוקרה בהיכל מנורה בתל אביב: יותר מ-6,000 מתנדבים מ-122 סניפי יד שרה בכל רחבי הארץ – מקרית שמונה ועד אילת, התכנסו אמש על מנת להוקיר את פעילות המתנדבים בכל ימות השנה, ובפרט בתקופת מגפת הקורונה.

    בנוסף למתנדבים, הגיעו להוקיר, ראשי ערים, מנהלי קופות החולים, מנהלי המרכזים הרפואיים וראשי המשק והכלכלה בישראל, שתומכים ומסייעים לפעילות ההתנדבות לאורך כל ימות השנה.

    מנחה הערב דביר בנדק, שמלווה בהתנדבות לאורך השנים את פעילות הארגון, העניק לקהל הצצה מרתקת לפעילות העניפה ולעשיית החסד של המתנדבים ב-30 המחלקות של הארגון, ואת המהפכה בעשיית החסד שמובילה יד שרה.

    נשיא המדינה יצחק הרצוג, העלה על נס את עשיית מתנדבי יד שרה: "כבר כמעט יובל שנים שיד שרה היא חלק בלתי נפרד מהנוף הישראלי. מה שהחל כמימוש חלום של ידידי היקר רב הפעלים הרב אורי לופוליאנסקי, האיש שיד שרה לא הייתה קיימת בלעדיו, והפך אותה למפעל התנדבותי ענק, שמעניק מגוון שירותי סיוע למאות אלפי ישראלים מידי שנה במפעל חסד גדול".

    רגע מרגש היה כשהנשיא הודה בנאומו למתנדבים, על הסיוע שחווה בעצמו בעת הטיפול באימו, אורה הרצוג ז"ל, בשנותיה האחרונות. ללא קשר, הגברת הרצוג בעצמה לקחה חלק בהתנדבות ארוכת שנים ביד שרה.

    אלפי המתנדבים קיבלו בתשואות את הרב אורי לופוליאנסקי שהודה להם בהתרגשות רבה, על כך שמתייצבים להתנדבות באופן קבוע, בכל מזג אוויר ומצב רוח: "אתם משאירים בבית את הילדים והנכדים, את שעות הפנאי שלכם ובאים רק כדי לעזור לזולת, לתת מכל הלב וללא תמורה, לאנשים שאינכם מכירים בכלל, רק כי אתם יודעים שהאדם הזה, הוא הוא חלק מהעם שלנו , ויש לנו את הזכות להיות שם בשבילו".

    הרב לופוליאנסקי העלה על נס את המתנדבים שכבר במשך 45 שנים מגיעים מכל מגזרי האוכלוסייה ונותנים מענה לכל ישראלי בלי לשאול 'מי', 'למה', 'מדוע' ו'לאן'. "איפה יש עוד ארגון כזה, המסייע לכמיליון איש בשנה, אינו זוכה לשום תקצוב ממשלתי !! ומתקיים אך ורק מנדיבות ליבם של אנשים טובים". לופוליאנסקי הודה לקבוצת מנורה מבטחים וליהודה בן אסאייג מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח על הענקת השימוש בהיכל מנורה מבטחים ללא תמורה, וכן לכל האמנים שהגיעו בהתנדבות.

    צילום: מנדי הכטמן

    יו"ר המועצה הבינלאומית של יד שרה, איש העסקים מר אהרן פרנקל, השותף בכל פעילות הארגון, ומיוזמי מרכז פרנקל לרפואה דחופה, הודה למתנדבים על הזכות להיות שותף שלהם לעשיה, במיוחד סביב מגפת הקורונה, דבר שאפשר לעשרות אלפי ישראלים להימנע מאשפוז מיותר ומסוכן: "באתי להודות מעומק הלב לכם המתנדבים ואני מצדיע לכולכם. המשיכו ותתחזקו בעניין, ותהיו תמיד בצד של הנותנים, ותהיו תמיד ליד אלו שזקוקים לכם, ותהיו מוכנים לסייע בכל דבר ועניין".

    כנציגי המתנדבים, עלו אל הבמה בזה אחר זה 12 מתנדבים מכל הארץ, והדליקו 12 אבוקות של אור, שמייצגות את מערכי השירות והנתינה השונים של יד שרה. בפני המתנדבים הופיעו בהתנדבות שורה של אמנים, שכמו המתנדבים מייצגים את חלקיה השונים והמאוחדים של החברה: אברהם פריד, אמיר דדון, הפילהרמונית הישראלית עם יוסי אזולאי ומקהלת הילדים 'פרחי ירושלים'.



    0 תגובות