ח"כ אשר: "דיבורים לא שווים כלום, סילמן צריכה לפרק את הממשלה"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ אשר: "דיבורים לא שווים כלום, סילמן צריכה לפרק את הממשלה"

    חה"כ יעקב אשר ב"מהדורה המרכזית": "יש פה ראש ממשלה חובש כיפה שיגרום שיהודים יחששו מלבוא לטיפול בבתי החולים בפסח בגלל הכנסת החמץ, זה ירבץ על כתפיו ועל מצפונו. אם סילמן רוצה היא צריכה לעשות מעשה, אם לא דבריה יתבררו כמס שפתיים בלבד"

    צילום: מרים אלסטר / Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לאיומה של ח"כ עידית סילמן כלפי שר הבריאות על רקע סערת החמץ: "החלטת הבג"ץ עצמה היא שערורייתית וכמובן שלו היינו יכולים היינו מתקנים את החוק באופן שהיה עובר גם את החלטת בג"ץ, אבל ודאי שלא פיללנו שתבוא ממשלה שתעודד את העניין הזה ויבוא שר שיתעסק עם זה ויתן לזה רוח גבית במקום להתמודד עם הקורונה. בושה למדינה יהודית שכך ממשלתה נוהגת".

    לדברי אשר "יש פה ראש ממשלה חובש כיפה שיגרום שיהודים יחששו מלבוא לטיפול בבתי החולים בפסח בגלל הכנסת החמץ, זה ירבץ על כתפיו ועל מצפונו. אני מאוד מקווה שמישהו מהם ישכיל לפרק את הממשלה הזו".

    אשר תקף: "דיבורים בעניין הזה לא שווים כלום, בכנסת המעשים הם הדבר החשוב. מה שאפשר לעשות כאן זה או שינוי חקיקה או פירוק של הממשלה הרעה הזו. אם סילמן תעשה מעשה נדע שהכאב היה אמיתי ואם לא – זה עוד חלק ממס השפתיים שאנחנו שומעים כל הזמן".

    הוא הוסיף "אנחנו עדים כל יום לשיאים חדשים של פגיעה בקודשי הדת. בנושא החמץ והכותל, הגיור והכשרות. בשביל מה הגענו לפה אם לא בשביל להיות יהודים? הממשלה הזו תלויה על קול של אדם אחד וכל אחד מהם יכול להפיל אותה ומצווה לעשות את זה".

    אשר התייחס לנושא 'חוק הגיוס' שנידון היום פעם נוספת בוועדת חוץ וביטחון: "זו חגיגה אחת גדולה של צביעות. כל אחד יודע שזה לא מה שיביא את השיוויון. היו בוועדה היום כל מיני נציגים מהמכון הישראלי לדמוקרטיה וכדומה ואמרו על כל מיני סעיפים שזה פשוט נורא חוסר השיוויון. אז בקשתי ממנה להפנות אותי למאמר שהיא כתבה על חוסר השיוויון בזה שהערבים לא מתגייסים. הם יודעים שלא יעזור שום דבר. כל מי שירצה ישבת וילמד. זה הקיום שלנו".

    עוד אמר אשר: "אנחנו נשמור על כך שכל מי שרוצה ללמוד יוכל להמשיך ללמוד, כך היה וכך יהיה עם הבג"ץ ובלי הבג"ץ. זאת חגיגת צביעות אחת גדולה כל הדיונים הללו. הם יודעים טוב מאוד שלצבא אין צורך בבחורי הישיבות. אי אפשר לבנות צבא מגיוס בכוח".

    אשר התייחס לתחושות הקשות בעיר מגוריו – בני ברק, לאחר הפיגוע הקשה בשבוע שעבר: "אין אבא שלא מרגיש אצל ילדיו את המתח כיום. הפיגוע בבני ברק ערער מאוד את תחושת הביטחון של הציבור. היו שם ניסים גדולים שזה לא נגמר גרוע יותר. בוודאי שזה משפיע אבל צריכים להמשיך הלאה. הייתי אתמול אצל המשפחות, מחריד לראות אמא צעירה לחמישה ילדים שצריכה להתמודד עם הדברים האלה".



    0 תגובות