הפצוע מפיגוע הדקירה בגוש עציון שוחרר מבית החולים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הפצוע מפיגוע הדקירה בגוש עציון שוחרר מבית החולים

    בדרכם הביתה נפרדו הפצוע ואשתו מהצוות הרפואי שהציל את חייו: "אנחנו רוצים להודות לקב"ה, לצוות המסור של שערי צדק ולכל עם ישראל שהתפלל"

    צילום: דוברות שערי צדק
    6:54
    19.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on כשאנטישמים מחזירים בתשובה | פרשת מצורע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה, באוטובוס בצומת אלעזר בגוש עציון ביום חמישי – התאושש ושוחרר היום (ראשון) לביתו לאחר החלמה מהירה. "זהו נס של ממש, רק ביום שישי יצאתי מטיפול נמרץ לאחר ניתוח חרום והנה אני כבר בדרכי הביתה הולך על 2 רגלים", הוא אומר.

    בדרכו החוצה ממחלקת כירורגיית לב חזה מלווה באשתו שבהריון מתקדם פוגש הפצוע את הרופאים שנלחמו על חייו והריצו אותו לניתוח לב חירום להצלת חייו: ד"ר אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק שקיבל את הפצוע במצב קשה בחדר הטראומה; ד"ר דניאל פינק, מנהל יחידת ניתוחי חזה וד"ר סליס תג'ר מנהל מחלקת כירורגית לב חזה.

    מנהל יחידת הטראומה, ד״ר אלון שורץ סיפר "לאחר הערכה מהירה בחדר הטראומה נדרשנו להכניס את הפצוע לניתוח חרום מציל חיים שממנו התאושש בצורה יפה. בשישי כבר הועבר מהיחידה לטיפול נמרץ לב למחלקה רגילה. אנו שמחים על התוצאה הטובה ועל החלמתו המהירה של המטופל ששב לעמוד על רגליו, ימים בודדים לאחר האירוע הפציעה הקשה".

    דוברות שערי צדק

    דוברות שערי צדק

    הפצוע עצמו משחזר: "עליתי לאוטובוס עם המחבל, הוא עטה אוזניות והתנהג באופן מחשיד. הוא התיישב שני ספסלים מאחורי ואני הסתובבתי והסתכלתי עליו בחשש. בתוך זמן קצר אני מוצא את עצמי במאבק עם המחבל. תושיה של נוסע אחר עם נשק שחיסל את המחבל הצילה את חיי, לא לפני שנדקרתי 9 פעמים במקומות שונים בגוף מהראש ועד לרגל כולל דקירה אחת בלב. בשלב מסוים ראיתי שחור בעיניים ונכנסתי לערפול הכרה ואז הגיעו כוחות ההצלה והחלו לטפל בי ופינו אותי לשערי צדק".

    "אנחנו רוצים לומר תודה רבה לכולם – להשם שנתן לי את חיי במתנה כי הייתי עלול להיות במקום אחר לגמרי, על כך אני רוצה לומר את הפסוק 'לא אמות כי אחיה ואספר מעשי י-ה'. אנחנו רוצים להודות לצוות הרופאים והאחיות המסורים של שערי צדק שהצילו את חיי ולכל עם ישראל שהתאחד בתפילות לרפואתי. ההחלמה המהירה שלי היא נס, בשבת עוד לא הייתי מסוגל לרדת מהמיטה והנה עכשיו אני הולך הביתה על 2 רגליים".

    לאחר שקיבלו את מכתב השחרור עם הסבר להמשך טיפול בבית, אמרו בני הזוג הנרגשים כי הם מקווים לחזור בקרוב למרכז הרפואי שערי צדק והפעם בנסיבות משמחות – לצורך שמחת הלידה במזל טוב ובשעה טובה.



    0 תגובות