ארז לונברג ועובדיה חממה שרים: "מישהו"

    שמחה סינגר No Comments on ארז לונברג ועובדיה חממה שרים: "מישהו"

    שיר חדש מבית היוצר של עובדיה חממה: "מישהו", שיר שנכתב בהשראת מסר מעורר השראה מתוך מורשתו הייחודית של ליאור שי ז"ל, כפי שסופר בטור של ידידיה מאיר | דואט מיוחד

    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיר חדש מבית היוצר של עובדיה חממה "מישהו", שיר שנכתב בהשראת מסר מעורר השראה מתוך מורשתו הייחודית של ליאור שי ז"ל, כפי שסופר בטור של ידידיה מאיר. עובדיה חממה מארח בשיר את הזמר והיוצר ארז לונברג שמגיש את השיר בדרכו העוצמתית והמרגשת. 

    וכה סיפר ידידיה מאיר: "בבר המצווה של בנו, לצד ברכות ואיחולים מקובלים, ברך אותו ליאור בברכה תמוהה כביכול: אני מאחל לך שתהיה "מישהו". וליאור הסביר: “הרבה פעמים אומרים בבית ‘שמישהו ישטוף כלים’, ‘שמישהו יוריד את הפח’. גם בבית הספר אומרים ‘שמישהו יתקשר לתלמיד שחולה לדרוש בשלומו’, וכך גם בהמשך החיים, ‘שמישהו ישמח את החתן והכלה’. כל הזמן אומרים ‘שמישהו’".

    מאיר המשיך וסיפר: "ואני שואל, מי זה אותו ‘מישהו’ מסתורי שכולם מדברים עליו? אני מברך אותך בני, שבכל מקום שאליו תגיע, תהיה אתה ה’מישהו’ הזה שתמיד צריכים. ה’מישהו’ הנכון במקום הנכון. מזל טוב. אומן המנגינות והמילים, זיהה כאן מיד מסר שצריך להפוך לשיר, וכך יצר עובדיה את השיר – מישהו".

    "לא הכרתי באופן אישי את ליאור שי", אומר חממה "אבל משהו מדמותו מאיר למרחקים את 'המישהו' שהוא היה, ואת 'המישהו' שיכול להיות בכל אחד מאיתנו, כך שזהו איננו שיר זיכרון על ליאור, אלא הדהוד המסר האוניברסלי, המאיר והחי שלו". 

     



    0 תגובות