ראה"מ בדיון ביטחוני: "מאמץ משותף למנוע פיגועים"

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ בדיון ביטחוני: "מאמץ משותף למנוע פיגועים"

    ‏ראש הממשלה, נפתלי בנט וראש השב"כ רונן בר עורכים דיון עם ראשי האגפים של שירות הביטחון הכללי במטה השירות בתל-אביב | בנט אמר בפתח הדיון: "סיכלנו הלילה פצצה מתקתקת – מניחים שיהיו עוד הרבה ניסיונות ואנחנו בשעות אלה פועלים כדי למנוע גם אותם".

    צילום: תקשורת שב"כ
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הערב דיון במטה שירות הביטחון הכללי, השב"כ,  בתל אביב. במסגרתו, רה"מ וראש השב"כ, רונן בר, קיימו דיון עם פורום מטה השירות.

    ראש הממשלה אמר בפתח הדיון: "אנחנו בעיצומו של מאמץ משותף, של כל כוחות הביטחון, לעצור את רצף הפיגועים האחרונים ולהשיב את הביטחון לאזרחי ישראל. במהלך השבת – שב"כ, המשטרה, ימ"מ וצה"ל סיכלו פצצה מתקתקת של פיגוע בדרך, אך אנחנו בהחלט מניחים שיהיו עוד הרבה ניסיונות ואנחנו בשעות אלה פועלים כדי למנוע גם אותם".

    "אנשינו פועלים באומץ רב, סביב השעון, בסביבה עוינת ואלימה, ואני רוצה למסור פה החלמה מהירה לפצועים בפעולה. לפני מספר חודשים פגשתי את סגן-ניצב ש׳ בבסיס הימ"מ, ומדובר על אחד מטובי מפקדי השדה של מדינת ישראל. במוצאי השבת דיברתי עם מפקד הימ"מ שתיאר לי את פרטי האירוע, וכולנו מאחלים החלמה לפצועים".

    ראש הממשלה בנט הוסיף כי "המטרה היא לבלום את המחבלים, היכן שהם נמצאים – רצוי בשלבי תכנון, אם לא אז בשלבי ביצוע או ממש בזירה. לכן, אנחנו דואגים שבמקביל לפעולות היזומות שלנו בשטח, יהיו יותר כוחות פרוסים ברחבי הארץ כדי לגדוע את הגל הזה בתחילתו. המשטרה במתכונת מורחבת, צה"ל בתגבור ענק ברחובות ישראל והמטרה שלנו היא לקיים חיי שגרה, תוך עירנות אזרחית ופעולות נחרצות של כוחות הביטחון".

    "ראו, טרור הוא לא דבר חדש. פעם זה חמאס, פעם זה ג׳יהאד איסלאמי, הפעם יש מעורבות מסוימת של דאעש. הטרור והאלימות לא הזיזו אותנו בעבר. להיפך, הם איחדו אותנו וחישלו אותנו, וגרמו לנו להיאחז פה בארץ שלנו ולהגן על המדינה שלנו בכל הכח, ביחד. אנחנו נעבור גם את התקופה הקשה הזאת. יש לנו את כוחות הביטחון הטובים בעולם".

    אני מבקש להודות במיוחד לראש השב"כ רונן, לאנשי השירות – הלוחמים והלוחמות, האנשים הטובים, המקצוענים והמסורים, שביחד עם השוטרים של משטרת ישראל ולוחמי צה"ל, נותנים את הנשמה כדי שאזרחי ישראל יוכלו לחיות בשלום ובשלווה".



    1 תגובות

    מיין תגובות