הליכוד דורש: קידום מיידי לחוק לשלילת אזרחות מחבלים

    אבי רבינא No Comments on הליכוד דורש: קידום מיידי לחוק לשלילת אזרחות מחבלים

    בעקבות גל הטרור הליכוד דורש לקדם מייד את החוק לשלילת אזרחות ממחבלים ישראלים | ראש הממשלה לשעבר נתניהו: ״חייבים להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. דורש מהממשלה להתעלות מעל כל שיקול פוליטי ולקדם את החוק בשבוע הבא״ | מגיש החוק, אבי דיכטר: ״לשים סוף לכך שמחבלים אזרחים ישראלים מקבלים כסף מהרשות הפלסטינית״ | צפו בהצהרה

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקע גל הטרור, מפלגת הליכוד דורשת בתוקף לקדם באופן מיידי את החוק לשלילת אזרחות ממחבלים. המפלגה פרסמה הצהרה בנושא, של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו יחד עם מגיש החוק ח"כ אבי דיכטר.

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו: ״חייבים להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. הדרך לעשות זאת זה לפעול ביד קשה מאוד נגד הטרור. הליכוד יקדם את הצעת החוק של ח״כ אבי דיכטר ראש השב״כ לשעבר, לשלול אזרחות ממחבלים שהם אזרחי ישראלים שמקבלים משכורות מהרשות הפלסטינית. זה צעד חשוב מאוד במלחמה בטרור" אמר נתניהו בסרטון שפורסם.

    "אין תירוצים. אנחנו מצפים כאן לא רק משרת הפנים אלא מממשלת ישראל להעביר את החוק הזה, להתעלות מעל כל השיקולים הפוליטיים, מעל השותפות עם רע״מ התנועה האיסלאמית, מעל כל שיקול אחר, להעביר את החוק הזה יחד עם עוד צעדים רבים נוספים שעוד נדבר עליהם״ הוסיף נתניהו.

    ראש השב״כ לשעבר, ח״כ אבי דיכטר אמר בהצהרה המשותפת: ״למעשה מחבל ישראלי הופך להיות פקיד של הרשות הפלסטינית ביום שבו הוא נעצר או נהרג ומשפחתו מקבלת את הפיצויים בדמות משכורת חודשית. לכן החוק הזה אומר שמי שמקבל משכורת מהרשות הפלסטינית, אזרחותו נשללת על ידי שר הפנים, ובמקרה הזה שרת הפנים איילת שקד יכולה לשלול את האזרחות הזו לאלתר" אמר דיכטר.

    "צריך להעביר את החוק, את החוק שלי לקחת ואימצת אותו ואני מברך אותו, אבל צריך להעביר אותו מהר ועכשיו כדי באמת למנוע את התופעה הזו שמחבלים שהם אזרחים ישראלים מקבלים משכורת מהרשות הפלסטינית וממשיכים לחיות בישראל, מקבלים אחר כך קצבה ממדינת ישראל. זה לא יימשך יותר״ כך דיכטר.



    0 תגובות