ח"כ גלנט: "לא מאמין שיצא משהו מ'פסגת הנגב"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ גלנט: "לא מאמין שיצא משהו מ'פסגת הנגב"

    חה"כ יואב גלנט ב"מהדורת הבוקר": "מנסור עבאס מדבר בעברית משהו אחד ובערבית משהו אחר. מאיים על כל דבר לפרק את הממשלה והציבור הערבי חושב, ואולי טועה, שהוא יכול להרגיש בעל הבית. מסיבות כאלה, לא ירחק היום שהממשלה הזו תתחלף"

    צילום: משה ביטון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יואב גלנט שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על גל הטרור. "הטרור הערבי פוגע ביהודים למעלה מ-100 שנה. יש מה לפעול מול הטרור ואני מקווה שיעשו זאת. שמדובר בטרור ישיר עושים גופי הבטחון מה שאפשר למנוע את הפיגועים. אולם הנושא הפוליטי גם חשוב כאן, הסיפור בנגב כבר שנים לא נאכף, אולם היו ניסיונות לטפל בכך".

    לדבריו "עומד מנסור עבאס, ומאיים על כל דבר לפרק את הממשלה. והציבור הערבי חושב ואולי טועה שמרגיש בעל הבית. ומסיבות כאלה לא ירחק היום, שהממשלה הזו תתחלף. המצב שנוצר לא בריא, מאיימים על אזרחים, יורים על אזרחים, מאיימים על כוחות הבטחון. הפילוג בתוך הקאולציה יוביל להפלת הממשלה בסופו של יום. מנסור עבאס מדבר אחד בפה ואחד בלב. בעברית מדבר משהו אחד, ובערבית לערבים מדבר משהו אחר".

    גלנט התייחס לפסגת הנגב: "אני מברך על כך שיש המשכיות להסכמים שהביא נתניהו עם המדינות הערביות. לא מאמין שיצא מזה משהו. אף אחד לא ילחם את מלחמתה של מדינת ישראל. כדאי לנו לשמור על הקשרים הטובים שהיו לנו עם ארה"ב".



    0 תגובות