אייכלר: "עלינו התנפלו על כל שקל, אבל רע"מ מקבלת מיליארדים"

    מהדורת הבוקר No Comments on אייכלר: "עלינו התנפלו על כל שקל, אבל רע"מ מקבלת מיליארדים"

    ח"כ ישראל אייכלר בריאיון ל'קול חי': "קרוב לעשרים שנה שלא נבנתה שכונה חרדית שמיועדת לחרדים. יש הרבה ראש ערים שלא רוצים אצלם חרדים. על כל יוזמת בנייה או אגורה שביקשנו – התקשורת התנפלה עלינו. לרע"מ אף אחד לא עושה את זה"

    צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על מצוקת הדיור החרדית: "לפני עשר שנים הייתי בכסיף, שזה 10 ק"מ לפני ערד ואז שאלתי שאלה פשוטה: למה המדינה נלחמת בחרדים שמגיעים לערד ורוצה להביא אותנו לפה? ואז ראיתי שמעבר לכביש יש את כסייפה ואמרתי בשום פנים באופן. יש שם את האבטלה הגבוהה ביותר".

    עוד אמר אייכלר: "לפני 40 שנה הלכנו לאשדוד. היו תקופות שנבנו אלעד, מודיעין עילית ועוד. אבל כבר 20 שנים כמעט שלא נבנו שכונות חרדיות, היה את חריש שלקחו לנו בגלל בעיות בירוקרטיות ומשפטיות".

    אייכלר הוסיף: "הדבר החמור ביותר שכונות חרדיות בערים נאסרו. בישראל יותר ויותר ראשי ערים אומרים שהם לא רוצים חרדים בעריהם. זו גזירת גירוש".

    "תמיד צעקתי על נושא הדיור וחבריי למפלגה גם צעקו, אבל היינו תמיד תחת מתקפה. אף אחד לא האמין שהמגזר הערבי יתעשת וידע לדרוש 35 מיליארד ש"ח בשנה, כשאנחנו דרשנו מיליארד – כל התקשורת דיברה בשנאה ואיבה. אתמול מישהו שלח לי כתבה על הנחה שעשו לאוטובוסים באיזו עיר חרדית, איזו הסתה הייתה על זה. עלינו יושבים בצורה נוראה על כל דבר".

    עוד הוסיף: "הייתה להם אסטרטגיה, נלחמו על בני הישיבות כדי שנהיה עסוקים כל הזמן בגנה עצמית ולא נוכל להתפתח".



    0 תגובות