זעם בקרב שומרי המסורת: בנט נפגש עם מנהיגי הרפורמים

    אבי רבינא No Comments on זעם בקרב שומרי המסורת: בנט נפגש עם מנהיגי הרפורמים

    ח"כ גפני: "לא לחינם הלך זרזיר אצל העורב. מקלב: "עוד את ממופעי הגיכוך של ראש הממשלה". אשר: "בנט מנסה לתווך לרפורמים את הפלישה ההרסנית למוסדות הדת הממלכתיים בישראל"

    צילום: חיים צח/ לע"מ
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זעם במפלגות הדתיות והחרדיות: ראש הממשלה, נפתלי בנט בנט נפגש בשעה זו עם מנהיגי הרפורמים והקונסרבטיבים בארץ ובצפון אמריקה. מדובר בפגישה ראשונה של ראש ממשלה עם ראשי הזרמים אחרי נתק של 5 שנים שהחל בעקבות נסיגת נתניהו ממתווה הכותל. בפגישה משתתפים גם חברי הכנסת גלעד קריב (העבודה) ואלון טל (כחול לבן).

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיב בחריפות: "לא לחינם הלך זרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא מינו".

    ח"כ אורי מקלב תקף: "זהו עוד את ממופעי הגיכוך של ראש הממשלה שלא מסוגל לטפל בעיקר ועוסק בטפל שבטפל. ראש הממשלה אינו משדר יציבות ומוכר את ערכיו כעלה נידף".

    ח"כ יעקב אשר: "אחרי שהביך עצמו ביומרנותו לתווך בין רוסיה לאוקראינה, בנט מנסה לתווך לרפורמים את הפלישה ההרסנית למוסדות הדת הממלכתיים בישראל. ממשלת בנט הופכת עצמה לשטיח האדום עליו ייכנסו מהרסי הדת לראשונה בדרכם להחריב את הצביון היהודי בארץ ישראל".

    יו"ר השדולה לחיזוק ושימור הזהות היהודית ח״כ אבי מעוז (הציונות הדתית): "המסיכות מוסרות אחת אחרי השנייה. רה"מ נפתלי בנט ושרי ממשלתו ממשיכים עם האידאולוגיה המסוכנת שלהם, לתת אחיזה לרפורמים במדינת ישראל, ולשם כך הוא נועד עם מנהיגי הרפורמים. מטרת כל השינויים שמבצע השר כהנא בענייני דת ומדינה היא להנדס את תודעתם של אזרחי ישראל כאילו הרפורמים הם עוד זרם לגיטימי ביהדות. עם ישראל חכם יותר מכם, יהדות יש רק אחת ולכן לא תצליחו".

    אורן הניג, מנכ״ל מרכז ליב״ה בתגובה לפגישת ראה״מ בנט עם הרפורמים: "יצא המרצע מן השק. למרות הצהרותיה, נחשפו ניסיונותיה של הממשלה לקידום מתווה הכותל של הרפורמים. מתברר שכל מטרתה של הנהגת הממשלה היא להשתיק את הציבור המסורתי, הדתי והחרדי שכולו מאוחד ומלוכד נגד חילול קדושת הכותל. יש לעשות הכל כדי לבלום את כוונותיה המסוכנות, בכל נושא הקשור לזהות היהודית בארץ".



    0 תגובות