סיפורים מרתקים על ניסים מהבעל שם טוב בדור הזה | האזינו

    חיה ספיר No Comments on סיפורים מרתקים על ניסים מהבעל שם טוב בדור הזה | האזינו

    כמידי שבוע בתכנית 'עומקא דליבא' מעלה אפרת ברזל נושא מרתק ומשוחחת עליו עם כמה מרואיינים ששופכים אור חדש ומיוחד על הנושא | היום עסקה התכנית בחיי חסידות עמוקים וסיפורי ניסים מהימים שלנו ממש

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי שבוע בימי שני בתכנית 'עומקא דליבא' מעלה אפרת ברזל נושא מרתק ויחד עם האורחים מעמיקה ברזל אל תוך העניין בהרחבה. השבוע עסקה התכנית בסיפורים על חיי חסידות ועל ניסים של צדיקים בזמן הזה.

    במהלך התכנית שוחחה ברזל עם שלושה מרואיינים שסיפרו על הניסים והחיים בעולם הזה בהשפעת הצדיקים. יבון בשארי, נורית איילון הירש, וד"ר נורית סירקיס בנק, סיפרו על החסידות, ועל הניסים שהם עצמם ראו.

    ברזל פתחה: "את חטאיי אני מזכירה היום, לא הייתי באומן, גם לא במעז'יבוז'. הכי רחוק שהגעתי זה היה לקבר החזון איש או הרב שך. יום אחד אחר הצהריים חברה לקחה אותי לראות הצגה על הבעל שם טוב, ומתוך תחושה שאין מה להפסיד הסכמתי ללכת אתה" סיפרה ברזל.

    "ישבנו בקהל כמה חברות" המשיכה ברזל לספר: "סיפורי הבעל שם טוב החלו לרוץ לי מול העניים,ירדו אל הלב וחזרו על העיניים, הסתכלתי על חברותיי וראיתי שגם הן דומעות. אני רוצה לשתף אתכם בסיפור המרכזי שהיה באירוע הזה" אמרה ברזל.

    האזינו לסיפור ולשיחה המלאה:

     



    0 תגובות