הרב משה דוד שובר שתיקה במסר חד: "תשמח שאתה יהודי"

    שמחה סינגר No Comments on הרב משה דוד שובר שתיקה במסר חד: "תשמח שאתה יהודי"

    שמונה שנים לאחר צאת האלבום 'עבודה שבלב 2', הרב משה דוד שובר שתיקה מוסיקלית ומשחרר סינגל חדש | השיר 'אשרינו' – אותו הלחין בעצמו לצד עיבוד והפקה מוסיקלית של עמית גולן, בא לחזק את השמחה שלנו בהיותנו יהודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לצד היותו של הרב משה דוד ראש כולל בביתר עילית, במסגרתו הוא מקדיש את רוב זמנו ללימוד התורה, לאורך השנים הוא מלחין ניגונים חדשים. חלקם התפרסמו במסגרת שני האלבומים 'עבודה שבלב' שראו אור לפני כשמונה שנים וזכו לתהודה רבה, וכן באלבום טעימות מיוחד אותו חילק לבחורי ישיבות, כדי שיוכלו לטעום מלחניו ולהתחזק בעבודת ה' ובלימוד התורה. 

    כעת, שמונה שנים לאחר צאת האלבום השני בסדרת 'עבודה שבלב', שובר הרב משה דוד שתיקה מוסיקלית ומשחרר סינגל חדש. מדובר בשיר 'אשרינו' אותו הלחין בעצמו בסגנון קצבי וסוחף על מילות התפילה הנאמרת מידי בוקר בתפילת שחרית. "אשרינו מה טוב חלקנו ומה נעים גורלנו ומה יפה ירושתנו". על העיבוד וההפקה המוסיקלית של השיר הופקד עמית גולן.

    "השיר בא להביע את השמחה על הזכות להיות יהודי", אומר הרב משה דוד. "אני מקווה שהלחן והביצוע יסחפו לתוך הרגשת השמחה הזאת". הוא מציין כי כאשר השיר הולחן לראשונה לפני מספר שנים, הוזכר בו רק אברהם אבינו – 'בני אברהם אוהבך', והתחושה הייתה שחסר משהו. "לקח לי כמה שנים ופתאום הבריק לי הרעיון כיצד להוסיף את יצחק ויעקב בצורה מוצלחת – כך ששילבתי את המילים 'זרע יצחק יחידו, עדת יעקב בנך בכורך', והשיר הפך ליצירה מושלמת" משתף הרב.



    0 תגובות