מל"ט המודיעין חדר לישראל; התושבים הוחזרו לשגרה

    קובי פינקלר 1 Comment on מל"ט המודיעין חדר לישראל; התושבים הוחזרו לשגרה

    טיסן המיוחס לחיזבאללה חצה את הגבול הסורי לתוך שטח ישראל כתוצאה מכך הופעלו מערכות ההתרעה והיירוט. לאחר דקות אבד עימו המגע | האירוע מתוחקר והאזור הוחזר לשגרה מלאה

    מל"ט. ארכיון צילום: Nati Shohat / Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התראת "צבע אדום" נשמעה לפני כשעתיים גליל עליון: אזור תעשייה חצור הגלילית. אזור תעשייה צ.ח.ר. איילת השחר. אליפלט. אמנון. גדות. חולתה. חצור הגלילית. טובא זנגריה. יסוד המעלה. כורזים ורד הגליל. כפר הנשיא. כרכום. מחניים. מנחת מחניים. משמר הירדן. עמוקה. עמיעד. ראש פינה. שדה אליעזר. קצרין ואלמגור.

    דובר צה"ל מסר בהמשך לדיווח על הפעלת ההתרעה כי כלי טיס בלתי מאויש קטן חצה משטח לבנון לישראל. בעקבות החצייה הופעלה התרעה, שוגרו מיירטי כיפת ברזל והוזנקו מטוסי ומסוקי קרב.

    כלי תקשורת מדווחים כי מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בטיסן קטן, כנראה של חיזבאללה, שלא היה חמוש ונכנס בסך הכול למטרת איסוף מודיעין בישראל. במוקד 101 של מגן דוד אדום לא התקבלו קריאות על נפגעים.

    גורמים צבאיים מוסרים כי לאחר דקות אבד עימו המגע וצוותי חיל האוויר לא הצליחו לזהותו. האירוע מתוחקר אך למרות שאיבדו קשר עין עם הרחפן יישובי העורף הוחזרו לשגרה מלאה.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נסרללה שליח של איראן!טרוריסט סוחר סמים!מנסה לאיים ישראל.שוכח שאנחנו מעצמה אזורית!עם יכולות לרסק את לבנון.את סוריה .ואת חותים בתימן.נסרלזבלה מדבר מתוך פחד.ראו איפה סולימאני פחריזדה מורנייה!הם כבר לא.בקרוב, סוף.ל מחבל לטרוריסט לא לנשום חמצן.מי שלא רוצה שלום וחיים.יקבל מוות!ככה צריך להיות