נהגים שרישיונם הותלה מסיבות מנהליות, לא ידרשו עוד לבצע מבחני נהיגה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נהגים שרישיונם הותלה מסיבות מנהליות, לא ידרשו עוד לבצע מבחני נהיגה

    על רקע ביטול שלילת רישיון לבעלי חובות, שרת התחבורה מירב מיכאלי בבשורה לנהגים, נהגים שרישיונם נשלל על רקע סיבות מנהלתיות ולא על עבירות תנועה יוכלו לחדש את רישיונם ללא צורך במבחני נהיגה עיוניים ומעשיים

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הסרת ההגבלה על רישיונות נהיגה בגין הוצאה לפועל. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, הנחתה את רשות הרישוי במשרד התחבורה, לפעול לצמצום הביורוקרטיה הכרוכה בחידוש רישיון נהיגה לאחר התלייה מנהלית.

    מהיום (יום שלישי), נהגות ונהגי רכב פרטי ודו-גלגלי שרישיונם הותלה מסיבות מנהליות, לא ידרשו עוד לבצע מבחני נהיגה עיוניים ומעשיים, כתנאי לחידוש הרישיון. הנוהל לא יחול על נהגות ונהגים שרישיונם נשלל בשל עבירות תנועה וכן על נהגות ונהגים מקצועיים, המבקשים לחדש רישיון נהיגה לרכב מעל 12 טון, לאחר התלייה.

    הקלה זו תחול על נהגות ונהגים המחזיקים ברישיון נהיגה לרכב דו-גלגלי (A), רכב פרטי (B), ורכב משא קל (1C). עם הסרת ההגבלה, יוכלו הנהגים והנהגות לחדש את רישיונם לאחר התליית רישיון, מיד עם תשלום האגרה. זאת, ללא קשר לתקופת ההגבלה שהוטלה עליהם.

    ההחלטה תחול גם על נהגים ונהגות שרישיונם הותלה מנהלית בעבר וכעת מבקשים לחדש אותו. שאר בעלי דרגות הרישיון, שרישיונם הותלה או נשלל, חייבים לבצע מבחני נהיגה עיוניים ומעשיים, בהתאם לתקופת ההגבלה, כפי שהיה עד כה.

    שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי אמרה: "כמי שקידמה את הצעת החוק הזו בכנסות קודמות, אני שמחה שהחקיקה החשובה הזאת עברה ושמשרדנו מתאים את עצמו לשינוי. אני מאמינה שכמשרד עלינו להקל על הציבור ולא לבזבז את זמנו בביצוע פעולות מיותרות, זה מה שנעשה בכל תחום ותחום".



    0 תגובות