- רדיו קול חי - -

ח"כ מרגי משיב אש לח"כ כלפון: "שקרן מרחיק עדותו"

צילום: פלאש 90

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן לאחר הריאיון עם ח"כ יום טוב כלפון והשיב אש על התקפות האחרון נגד המגזר החרדי, "השקרן מרחיק עדותו, לכן  אין לו שום תשובה הגיונית והוא דיבר רק על הסמינרים. אני לא מפסיק להתרגש מדאגתו לילדי החרדים, חיפשתי אותם כל ה-8 חודשים האחרונים והם לא החמיצו שום הזדמנות לפגוע בחרדים. סופו מעיד על תחילתו".

לטענת מרגי מדובר בחוק פופוליסטי ומיותר, "כשרציתי כיו"ר ועדת חינוך לחוקק את החוק הזה, משרד החינוך הוכיח לי באותות ומופתים שזה מופיע בחוק זכויות התלמיד חוק 5 יש איסור עד שנת מאסר. ואח"כ הסבירו לנו שצריך תקנות ותיקנו תקנות, מה עשה כלפון לקח חלק מאותו סיעף והכניס אותו לחוק חינוך חובה הוא לא עשה כלום, איפה הציניות? הוא לא קיבל אישור לחוק כי לפי משרד החינוך זה מיותר. אין צורך בחוק הזה, צריך סך הכל לאכוף את חוק זכויות התלמיד".

מרגי משיב לטענות על ש"ס, "תמיד שואלים למה ש"ס לא טיפה בזה כל השנים, הבעיה הזו כיום הצטמצמה ממאות למקרים בודדים, גם מקרה אחד זה מצער. יש בעייה בירושלים, משרד החינוך לא מאשר פתיחת בית ספר יסודי בירושלים, כי בטענה שלא מקימים בית ספר שפוגע בתקינה של בתי ספר אחרים, אני קוממתי על ההנחיה והצלחנו בית ספר אחד של הרשת. כמגמה הם לא מאפשרים. כל הצעת החוק של כלפון זה פשוט צריך להיות מובך לדבר על החוק הזה".