אלימות קשה נגד היהודים: שוטרים פרצו למשפחת יושבייב ונהגו באלימות

    אתר קול חי No Comments on אלימות קשה נגד היהודים: שוטרים פרצו למשפחת יושבייב ונהגו באלימות

    המהומות וההתפרעויות בשכונת שמעון הצדיק נמשכות אל תוך הלילה. ביקורם של חברי הכנסת טיבי וסעדי גרם להתלקחות המקום שוב. כוורת זיקוקים שהופנתה אל עבר היהודים בשכונה התפוצצה בתוך בית ערבי. המשטרה: 12 עצורים

    צילום: פלאש90
    18:20
    24.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on הנשיא ביידן חתם על החוק להעברת סיוע לישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המערכה על שכונת שמעון הצדיק: הערב התגברו המהומות בשכונת שמעון הצדיק, עם ביקורו של ח"כ אחמד טיבי שהתקרב ללשכה של ח"כ בן גביר באופן מכוון וגרם למהומות ועימותים אלימים.

    בתוך כך, בעוד טל יושבייב נקרא לישיבה עם ראש העיר ומפקד המחוז, עשרות שוטרים פרצו לביתם של משפחת יושבייב בשמעון הצדיק בירושלים בניגוד לחוק וללא צו. השוטרים מכים את הנוכחים בבית באלימות קשה. מדיווחים מהמקום השוטרים מחרימים פלאפונים לאזרחים שמצלמים את האלימות.

    נזכיר כי בשבת השליכו מחבלים בקבוקי תבערה לבית משפחת יושבייב, כתוצאה מבקבוקי התבערה הוצת הבית, ובנס בני המשפחה לא שהו בבית בשבת וניצלו.

    צילום: פלאש90

    בנוסף, במהלך המו"מ שניהל ח"כ איתמר בן גביר מול גורמים בכירים לספק הגנה ליהודים המתגוררים בשכונה, בתמורה לסגירת הלשכה הזמנית בשכונה, הגיעו שוטרים והרסו את הלשכה. ח"כ איתמר בן גביר הבהיר כי אין כעת הגנה על תושבי השכונה היהודים ולכן הוא יישאר במקום.

    הרס הלשכה של בן גביר:

    צילום: פלאש90

    מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה גדולים ממשיכים לפעול בשעות אלו לשמירת הסדר הציבורי ומניעת התפרעויות ואלימות בשכונת שייח׳ ג'ראח שבמזרח ירושלים.

    בשעות הערב אירעו במקום הפרות סדר לסירוגין, שכללו ידויי אבנים וירי זיקוקין, בין היתר, לעבר כוחות המשטרה הפועלים במקום. כוחות המשטרה פעלו להשלטת סדר ומניעת חיכוך, עימותים והתפרעויות אלימות, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר, הדיפת מתפרעים וביצוע מעצרים.

    מאז שעות הבוקר ועד כה נעצרו 12 חשודים בחשד למעורבותם בהפרת סדר, ידויי אבנים ואלימות".



    0 תגובות