בעקבות הפרסום ב'קול חי': המקוואות בבית שמש לא יסגרו

    אבי יעקב No Comments on בעקבות הפרסום ב'קול חי': המקוואות בבית שמש לא יסגרו

    בעקבות הסערה האדירה שגרר הפרסום ב'קול חי' על סגירת המקוואות בבית שמש, בשל אי רישיון עסק שדרש מהם משרד הדתות לאחרונה, ראש העיר בית שמש עליזה בלוך יחד עם חבר המועצה גולדהירש הגיעו להסכמות על המשך פעילות המקוואות בעיר תוך עבודה להסדרת המקוואות

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת סגירת המקוואות בבית שמש: לאחר הפרסום היום (חמישי) ב'קול חי' על הודעת המועצה הדתית לתושבי העיר "על סגירת המקוואות מיום ראשון יב' אדר א' עד להודעה חדשה בעקבות הוראת עיריית בית שמש בדבר הנפקת רישיונות עסק למקוואות", ראש העיר הודיעה כי פעילות המקוואות ימשכו עד לתחילת השבוע הבא.

    בתחילה הודיעה סגנית ראש העיר רינה הולנדר כי "לאחר שיחות עם המעורבים: נמצא פתרון. העיריה תנפיק רשיון זמני וביום ראשון בעז"ה המקוואות ייפתחו כרגיל". בלשכת ראש העיר דחו את דבריה ואמרו כי אינם מכירים את ההחלטה המדוברת. אח"כ יצאה ראש העיר בלוך בהודעה נחרצת על המשך פעילות המקוואות.

    ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה: "המקוואות ימשיכו לפעול ביום ראשון כבשגרה. במסגרת פעילות המקוואות ישנן מספר סוגיות הדורשות הסדרה. ביום ראשון בבוקר תתקיים פגישה עם כל הגורמים הרלוונטיים לצורך קידום הסדרת המקוואות, טיפול בהנגשה והמשך פעילותן על פי חוק".

    חבר המועצה יוסי גולדהירש הודה לראש העיר בלוך והבהיר כי המקוואות לא יסגרו ומציין, "אין אף מועצה דתית בארץ שסגרה מקוואות".

    צילום: פלאש 90

    ראש מטה ראש העיר בשיחות מול הגורמים הרלוונטים:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות