עו"ד בלייכר למשטרה: "אתרו את התוקף האנטישמי מהעיר העתיקה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on עו"ד בלייכר למשטרה: "אתרו את התוקף האנטישמי מהעיר העתיקה"

    אנטישמיות בעתיקה: יהודי עטור טלית ותפילין הותקף בעיר העתיקה על ידי ערבי אנטישמי שהכה בו. האירוע מצטרף למקרים רבים שבו תוקפים אנטישמים ערבים יהודים ההולכים בעיר העתיקה. עו"ד בלייכר פנה למשטרה וביקש כי המשטרה תאתר את החשוד שתקף במקום בו כולו מרושת במצלמות

    העיר העתיקה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צעיר יהודי הותקף בעיר העתיקה בירושלים, בעת שהיה בדרכו לתפילה בכותל המערבי. בן מיעוטים הבחין בצעיר העטוף טלית ועטור תפילין, התנפל עליו והכה בו. המקרה לא יעבור בשתיקה על האנטישמיות החמורה, כעת דורש עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו מהמשטרה לאתר בהקדם את החשוד "המהווה סכנה לאזרחים נוספים".

    התקיפה אירעה בשבוע שעבר, בשוק ברחוב 'דוד' המהווה את הכניסה הראשית לעיר העתיקה. במכתב ששלח עו"ד בלייכר לתחנת המשטרה 'דוד' תיאר את התקיפה "לפתע וללא כל סיבה הגיח בן מיעוטים, התנפל עליו והכה מכת אגרוף חזקה בבטנו. מרשי סבל מכאב עז ומהשפלה רבה".

    לדברי עו"ד בלייכר תקיפות מהסוג הזה הפכו לשגרה "מדובר בתקיפה אנטישמית ושפלה, אשר הינה חלק ממציאות חיים שלצערנו קנתה שביתה בסמטאות העיר העתיקה, בה יהודים חשים מאוימים ומפוחדים, ונתונים ל'חסדיהם' של בני מיעוטים מן המקום".

    עוד הדגיש כי התקיפה נעשתה ללא היכרות מוקדמת בין התוקף לצעיר היהודי וכי "אין ספק שהיותו של החשוד מהלך חופשי מהווה סכנה לאזרחים נוספים".

    בסוף מכתבו ביקש עו"ד בלייכר מהמשטרה לאתר בהקדם את התוקף, להביאו למעצר ולחקירה נחושה, ולהגיש נגדו כתב אישום בגין מעשה טרור של תקיפה חמורה.



    0 תגובות