נתניהו: "הממשלה נשלטת לחלוטין על ידי עבאס והאחים המוסלמים".

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "הממשלה נשלטת לחלוטין על ידי עבאס והאחים המוסלמים".

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף בחריפות בכנס של בשבע את הממשלה בראשות בנט ופיזור ההבטחות הסיטונאי שהפר ברגל גסה, "אין אפילו הבטחה אחת שבנט נתן וקיים. כל מה שבנט אומר הוא עושה הפוך"

    צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נאם היום (שלישי) בכנס ירושלים של העיתון "בשבע" ותקף בחריפות את בנט וחברי מפלגתו שהוליכו שולל את הציונות הדתית: "בנט אמר שהממשלה שלו תהיה "עשר מעלות ימינה". אם מישהו היה מדרג את עשרות השקרים של בנט, השקר הזה היה מגיע לאחד המקומות הראשונים" אמר נתניהו.

    עוד הוסיף, "כולם רואים את האמת ויודעים שהממשלה הזאת נשלטת לחלוטין על ידי מנסור עבאס והאחים המוסלמים".

    נתניהו הזכיר את ההבטחות הרבות של בנט להתיישבות ולימין, "בנט התחייב בבחירות: "ביום הראשון שלי כראש ממשלה אני חותם על אישור מלא להתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון". גם זה לא קרה, כפי שכל ההבטחות של בנט הופרו ברגל גסה: "לא אשב עם מרצ והעבודה, לא אתן ללפיד להיות ראש ממשלה עם רוטציה או בלי רוטציה, לא אהיה ראש ממשלה עם פחות מעשרה מנדטים, סינגפור, הורדת מיסים, תוך 4 שבועות אחסל את הקורונה".

    נתניהו תקף, "אין אפילו הבטחה אחת שבנט נתן וקיים. כל מה שבנט אומר הוא עושה הפוך".

    עוד הוסיף, "היום, בממשלת ההונאה של בנט-לפיד ועבאס, הוא אפילו לא מצליח לאשר את "מתווה אביתר".

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו אמר כי "אנחנו נהגנו אחרת: הקמנו את היישוב עמיחי, הכפלנו את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון, ועשינו את ההכפלה הזאת בשנים הקשות ביותר להתיישבות בצד המדיני, מול ממשלים אמריקנים שהפעילו עליי לחצים כבדים מאוד שלא לבנות אפילו לבנה אחת ביהודה ושומרון".

    נתניהו התייחס לשקט המתוח השורר במאבק בגרעין האיראני אל מול הסכם הגרעין המסוכן ואמר, "בנט ולפיד לא אומרים כלום וגם אם הם היו אומרים משהו, אף אחד בעולם לא סופר אותם. כל מה שהם עושים זה בשביל האגו, הסלפי והכיסא. אבל הכיסא הזה רועד וכולם מרגישים את זה. כולנו כאן יחד, נאמני ארץ ישראל, נאמני מורשת ישראל, נאמני עם ישראל".

    ראש הממשלה לשעבר אמר כי "הציונות הדתית וההתיישבות הבינה כבר מזמן את מעשה הנוכלות של בנט ושקד ואף אחד לא יקנה את זה יותר. עם הנצח לא נכנע לטרנדים ולא מתרגש מטרמפיסטים בלי שום תמיכה ציבורית".

    בסיום נאומו אמר נתניהו: "אני גאה לעמוד בראש המחנה הלאומי המאוחד, נעביר ממשלה רעה מן הארץ, ונחזיר את המדינה שלנו לידיים טובות שיבטיחו את נצח ישראל".



    0 תגובות