השרה ברביבאי: "לייצר רשת בטחון לתעשייה המקומית"

    עפר גדנקן No Comments on השרה ברביבאי: "לייצר רשת בטחון לתעשייה המקומית"

    בשבוע שעבר הגיעה שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, לביקור סיור במפעל הייצור של ופלים ועוגיות "מן" בעיר רמלה. זאת, לאות תמיכה והזדהות עם המפעלים הקטנים המתמודדים עם הקשיים הנובעים משלהי תקופת הקורונה.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השרה ברביבאי: "הקשיים שהציגה חברת מן כמפעל קטן- מובנים ועלינו לייצר רשת בטחון לתעשייה המקומית"

    במהלך הביקור סיירה השרה בקווי הייצור של הוופלים והעוגיות, שם תוך צפיה בהליך הייצור הפעיל, הוסבר לה על ההתמודדויות המורכבות והיומיומיות עמן מתמודד יצרן ישראלי כחול-לבן בהיקף קטן, האמון על פרנסתם של עובדים רבים מהפריפריה החברתית בזמן מגיפה עולמית ומשבר כללי.

    "ישנה חשיבות רבה לתעשייה המקומית ולשמירת היכולת של ישראל להבטיח ייצור מקומי בענפי המשק השונים לאורך זמן", אמרה ברביבאי. "הקשיים שהציגה חברת מן כמפעל קטן- מובנים ועלינו לייצר רשת בטחון לתעשייה המקומית, שתאפשר להם לעמוד בתנאי תחרות תוך שהם מאיצים, בסיוע משרד הכלכלה והתעשייה את קפיצת המדרגה מתעשייה מסורתית לתעשיית ייצור מתקדמת", אמרה.

    אבי פקר, מנכ"ל מן הודה לשרה על הביקור ואמר : "במיוחד בתקופה זו, אנו מייחסים משמעות רבה לכל אקט של הזדהות איתנו- היצרנים הקטנים. אנו, אשר עומדים בחזית מאבק ההישרדות הכלכלית ומתמודדים עם השלכות משבר הקורונה על השדה התעשייתי, ולמרות זאת ממשיכים לפעול ולפרנס עשרות משפחות ישראליות מאוכלוסיה מגוונת. כולי תקווה שנדע ימים טובים יותר, בריאים יותר ומתוקים- גם בפן הכלכלי".



    0 תגובות