ח"כ גפני על סערת המעקב הלא חוקי: "רצו להוריד את ראה"מ, החרדים והימין"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ גפני על סערת המעקב הלא חוקי: "רצו להוריד את ראה"מ, החרדים והימין"

    ח"כ משה גפני בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את גל העלאת המחירים שהחלה בה הממשלה ופוגעת במשפחות רבות בישראל, "אין לזה תקדים בשום מדינה בעולם. תקוותי שהממשלה תיפול אפילו רק בשביל זה". על הרס הקומה הכשרה: "הנדל מתעלם ומתנשא כשבאים אליו גדולי הרבנים"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף את גל עליית המחירים חסרת התקדים שהחלה עם הטלת המיסים של ליברמן על מוצרי צריכה, "הממשלה מעלה מחירים בכל עת ועל כל דבר וכל פעם עם נימוק אחר ובמקביל גם מעלה מיסים במקום להוריד אותם, אין לזה תקדים בשום מדינה בעולם. תקוותי שהממשלה תיפול אפילו רק בשביל זה".

    גפני התייחס לזעם העצום בציבור על גל העלאת המחירים המהיר ואמר, "כל הממשלה הזאת יוצרת זעם ציבורי כללי ורואים את זה בסקרים האחרונים שכולם מאבדים תמיכה.
    יש זעם עצום בציבור הרחב. הממשלה לא דואגת לציבור בכלום. איבוד שליטה מוחלטת גם בקורונה".

    על רעידת האדמה עם החשיפה על המעקב האסור שביצעו חוקרי משטרה אחרי מעורבים במשפט נתניהו אמר גפני, "רצו להוריד את ראש הממשלה את הימין והחרדים ופשוט הפעילו מערכת ריגול סביב כל מה שנתניהו עושה, ותמיד אפשר למצוא על כל אחד משהו ומצאו. מתברר שאין סמכות לא לממשלה ולא לכנסת לקבוע כלום אלא רק ליועץ המשפטי לעשות ככל העולה על רוחו".

    גפני התייחס למחאת אלף הרבנים נגד כוונת שר הדתות לבצע רפורמות מסוכנת ביהדות המדינה ובראשם הגיור, "נראה שכהנא לא מתרגש מכל מחאת הרבנים ובכללם גם רבני הציונות הדתית אבל זה ודאי מזיז לו ואם חלילה יוציא הכל לפועל אנחנו נתקן הכל כשנחזור לשלטון".

    גפני תקף את שר התקשורת הנדל על הכוונה להרוס את הקומה הכשרה ואמר, "הנדל מתעלם ומתנשא כשבאים אליו גדולי הרבנים כדי למנוע את ביטול הקומות הכשרות לטלפונים הכשרים גם אם זממו יצא לפועל גם את זה נחזיר בחזרה".

    עם זאת גפני הבהיר כי "ברגע שתגיע הוראה לעשות על זה עצרת מחאה ענקית נעשה את זה".

     



    0 תגובות