לאחר מחאת הצרכנים: אסם הודיעה על ביטול עליית המחירים

    אליהו גרין 1 Comment on לאחר מחאת הצרכנים: אסם הודיעה על ביטול עליית המחירים

    בחברה הדגישו כי הם חוו בשנה האחרונה התייקרות חסרת תקדים בתשומות הייצור ועלויות ההפעלה, אך למרות זאת החברה החליטה לבסוף "לספוג את הנזק"

    View of the Osem Investments Ltd. factory in Soham, December 30, 2021. Photo by Avshalom Sassoni/Flash90 *** Local Caption *** אסם מפעל שהם שוהם אוכל צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מחאת הצרכנים והביקורת הציבורית הרבה, חברת אסם הודיעה הערב (חמישי) על ביטול עליית המחירים בישראל. בחברה מסרו כי "החלטה זו התקבלה למרות העובדה כי בשנה האחרונה החברה חוותה התייקרות מצטברת בהיקף חסר תקדים בתשומות הייצור ועלויות ההפעלה. כחברה העומדת בחוד החנית של תעשיית המזון הישראלית מזה 80 שנה, וכחברה שמעסיקה 4,000 עובדים בישראל ומפעילה 8 מפעלים, אשר רובם בפריפריה, ומוצרינו הם סמל הישראליות היפה והטובה, ומתוך רצון אמיתי להיות קשובים לרחשי לבם של הציבור בישראל, החברה קיבלה היום את ההחלטה לספוג את מלוא ההתייקרויות הללו, על מנת לסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה בישראל".

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

    עוד הוסיפו באסם: "חשוב לומר כי ההתמודדות עם יוקר המחייה בישראל איננה מונחת על כתפיה של תעשיית המזון בלבד, וכי מדינת ישראל זקוקה לתעשיית מזון ישראלית חזקה, חדשנית ומובילה למען עתיד כולנו. יחד עם זאת, אנו מבינים כי על מנת להתמודד עם יוקר המחייה, צריך לחבור יחד בכדי לחפש דרך משותפת הבנויה על תרומה הדדית של כל הגורמים שיכולים לסייע בכך ואנו מוכנים להיות בין אלו שיובילו תהליך זה".

    דן פרופר, יו"ר דירקטוריון אסם-נסטלה מסר: "אסם נטועה בלב החברה הישראלית מזה קרוב ל-80 שנה. מאז ומתמיד הייתה אסם קשובה לציבור צרכניה. לאורך השנים בנינו מפעלים, ביצרנו את עיירות הפיתוח ופיתחנו תעשייה מפוארת ותחרותית המעסיקה אלפי אנשים ועושה למען צרכניה. אך טבעי הוא שליבנו פתוח לרגשות הצרכנים ומשום כך החלטנו לשנות את החלטתנו ולבטל את עליית המחירים. אני תקווה כי צעד זה ישמש פתח לתקופה חדשה של מיתון ההתייקרויות במשק".

    אבי בן אסאייג, מנכ"ל אסם-נסטלה: "החלטתנו להעלות בצורה מתונה את מחירי חלק ממוצרי החברה, נבעה מהתייקרויות כבדות במחירי חומרי גלם, אריזה ועלויות התובלה בעולם. אולם מצבם המורכב של רבים מהצרכנים בישראל והלך הרוח הציבורי, הביאו אותי למסקנה כי עלינו לבטל את עליית המחירים ולספוג את מלוא ההתייקרויות. אני משוכנע שמהלך זה, יתרום לחיזוק הברית רבת השנים בנינו ובין מיליוני הצרכנים הנאמנים שלנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה אתם רוצים לעלות את המחירים כל הזמן ובסוף אתם נידפקתם