ח"כ שיקלי: "מצב התחלואה נובע מהיעדר מנהיגות"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שיקלי: "מצב התחלואה נובע מהיעדר מנהיגות"

    ח"כ עמיחי שיקלי בריאיון ל'קול חי': "לכל שר בממשלה הזו יש אוטונומיה משלו. התחזית שממה חששנו מתממשת מול עינינו בגלל היעדר מנהיגות. לפיד – כל פעם שיש משבר הוא נעלם" | וגם: האם הובטח לו ג'וב בליכוד?

    צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עמיחי שיקלי שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר ומתח ביקורת על הניהול הכושל של הממשלה בנושא הקורונה: "ברור לחלוטין שלכל שר בממשלה הזו יש אוטונומיה מוחלטת ואין שום קשר בין הקו שכל אחד ומוביל ובין כל אחד מהם לגורמים השונים במערכת הבריאות. לצערנו זה מגיע למצב של פיצוצים מאוד רציניים שמייצרים תחושה של כאוס".

    שיקלי הוסיף: "אנחנו רואים שגם התחזית שממנה חששנו מתממשת, שבגלל קצב ההדבקה העומס על מערכת הבריאות ייצר בעיה אמיתית. התחזית הזאת יכולה רק ללכת ולהחמיר כמו שאנחנו רואים וזה נובע מהיעדר מנהיגות וממשלה שבה ראש הממשלה לא יכול לדפוק על השולחן ולהנחית מדיניות".

    שיקלי התייחס להתנהלותו של שר החוץ לפיד: "כל פעם שיש משבר רציני, אם זה קורונה או התפרעויות ביו"ש, או כל דבר – הוא נעלם מהאופק. לדעתי הוא כבר במחשבות על הצעדים הבאים, על הובלת גוש השמאל. אני חושב שהוא מבין יפה מאוד שהוא לא יהיה ראש הממשלה הזאת. אני לא חושב שזה יחזיק עד אז".

    לאחר מכן הוא נשאל על המגעים שקיים נתניהו להסדר טיעון ועל עמדתו בנושא: "העמדה העקרונית שלי היא שיש פה אירוע שחורג מנתניהו האיש, זה מאבק בין מערכות. מערכת המשפט עושה שימוש ציני בכוח המופרז שיש לה בידיים. עצם התזה שאתה תצא מהחיים הפוליטיים ואז נוריד לך סעיף כזה או אחר, מעיד על המוטיבציה הפוליטית שלהם. אם העניין הוא פלילי אז יש עונש שקבוע בחוק".

    הוא נשאל לגבי השמועה על כך שהובטח לו תפקיד בליכוד בתמורה להתנגדות לממשלת בנט: "מעולם לא הבטיחו לי ג'וב בליכוד", הצהיר שיקלי והוסיף: "וגם אם כן, זה לא היה מחזיק מים. נניח שהייתי מקבל הבטחה מנתניהו ואז הוא היה פורש בעסקת טעון וכ"ץ היה הופך ליו"ר. אם זה היה שווה משהו?"



    0 תגובות