מקלב: קורא לשרת הפנים לאפשר את הרחבת טלזסטון

    נתי קאליש No Comments on מקלב: קורא לשרת הפנים לאפשר את הרחבת טלזסטון

    לאחר שהרחבת היישוב טלזטון לא אושרה שמנגד אבו גוש השכנה כן קיבלה אישור להרחבה, ח"כ אורי מקלב קורא לשרת הפנים איילת שקד לאשר באופן מידי גם את הרחבת טלזטון

    אבו גוש צילום: Hadas Parush/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנאום במליאת הכנסת התייחס ח"כ אורי מקלב להמלצות הוועדה הגאוגרפית שלא לאשר את הרחבת היישוב טלזסטון ואמר: "הוועדה החליטה לא לאשר להרחיב את טזלסטון ובמקביל החליטה לאפשר לאבו גוש להרחיב את היישוב. מדובר באותו תא שטח, הם הגישו את זה יחד ועל אותו שטח מחליטה הוועדה לפצל ולהגיד 'לך כן ולך לא'" זעם מקלב.

    מקלב הוסיף: "עיני לא צרה באבו גוש, מגיע להם. אך יש גם גידול טבעי גדול בקריית יערים, כולם הבינו והביעו הסכמה לכך. מה היה ההבדל בין היישובים? בגלל שהופיעו שם חברי כנסת מישראל ביתנו כמו אלכס קושניר ואחרים. הם לא תושבי המקום. הם אלו שמתנגדים. אח"כ יגידו לנו תחיו אצלכם. בכלל לא אכפת לכם ממצוקת הדיור" אמר מקלב.

    חבר הכנסת הוסיף: "אתם עושים החלטות לא מקצועיות. הרי יש תכניות בניה, הזעקה זועקת לשמים. איך ניתן לקבל את ההחלטה שהיא לא מקצועית וממוקדת בציבור מסוים. אח"כ תמהים מדוע אנחנו זועקים שמפלים אותנו, אני קורא לשרת הפנים שלא לקבל את ההמלצות הללו ולאשר את הרחבת היישוב" סיים מקלב.



    0 תגובות