ח"כ יעקב אשר: "הכסף של לפ"מ לא שייך לאבא של אף אחד"

    אבי רבינא No Comments on ח"כ יעקב אשר: "הכסף של לפ"מ לא שייך לאבא של אף אחד"

    על רקע נתוני מרכז המידע של הכנסת על אפליה בוטה מצד לפ"מ נגד האוכלוסייה החרדית והערבית, ח"כ יעקב אשר תקף את התנהלות לפ"מ בוועדת הכספים ואמר, "לא יתכן שהחרדים והערבים מקבלים פחות מחצי מחלקם באוכלוסייה"

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אפליית התקציבים השערורייתית: ח"כ יעקב אשר השתתף היום (שלישי) בדיון בוועדת הכספים על התקצוב החסר של לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) כלפי המגזר החרדי והמגזר הערבי, שאינם מקבלים את התקציב המגיע להם לפרסום על פי גודלם היחסי באוכלוסייה אלה מופלים לרעה.

    יעקב אשר תקף את חלוקת הכספים הבעייתית ואמר, "הכסף של לפ"מ לא שייך לאבא של אף אחד, לא יתכן שהחרדים והערבים מקבלים פחות מחצי מחלקם באוכלוסייה" אמר אשר.

    ח"כ אשר ציין את דוח של מרכז המידע של הכנסת בנושא ואמר כי "המספרים מדברים בעד עצמם, מחקר הממ"מ מוכיח שהמגזרים הייעודיים מקבלים פחות מחצי מחלקם באוכלוסייה, זה דבר שלא יתכן בתקציב ממשלתי, לא בקורונה ולא בכלל. הכסף הזה לא שייך לאבא של אף אחד, מדובר בכספי ציבור" זעק אשר.

    ח"כ אשר ציין את ההשתוללות הכספית ללא חלוקה הוגנת בלפ"מ ואמר, "אנחנו כבר כמה שנים מעירים על כך ולא ראינו לצערנו שינוי, בקורונה נעשה תיקון קל תוך כדי תנועה אבל רחוק ממה שנדרש, אנחנו עדיין רחוקים מחלוקה צודקת ונכונה של הכסף. החרדים והערבים מקבלים פחות מחצי מחלקם באוכלוסייה".

    ח"כ אשר גם ציין "שגם מבקר המדינה המליץ שמטה ההסברה יאפיין את המגזרים ויפעל בהתאם, שלא רק היקף הכסף קובע אלא גם סוג הפעילות, מה הרציונל ומה הקריטריונים שמנחים אתכם, בלפ"מ יטענו שבמגזרים המדיה עולה פחות, אבל השאלה היא מה נתתם כחלופה".

    אשר סיפר "אני רואה למשל שבשלטי חוצות מופנים 5.3 אחוז למגזר הכללי, לערבי 2.5 ולחרדי 1.5 בעוד שההיגיון אומר להשקיע דווקא שם יותר כי זה סוג של חלופה לטלוויזיה ודיגיטל".

    אשר סיפר על פרסום ממוקד שיכול להציל חיים, "צריך לבוא עם ניתוח ומאפיינים לפני שמחלטים מה ואיך לפרסם, בתקופה שכיהנתי כראש עיר בבני ברק, הפקנו יחד עם אלוף פיקוד העורף דאז יאיר גולן, דיסקים באידיש לילדים חסידיים להסביר להם את כללי פיקוד העורף, זו הדרך וזה נכון גם לכל ציבור העולים".



    0 תגובות